praktisch jaarwerk :0

Heey,

Basically heb ik hier al eens een topic over gemaakt maar er waren geen reacties op en nog steeds ben ik hopeloos dus…Ik hoop dat jullie me een beetje zouden kunnen helpen :upside_down_face:

SCHOOL
Voor school moet ik dus een praktisch jaarwerk maken,verwacht er niet teveel van,maar ik moet dus zelf iets namaken,uitvinden etc.
(zit in het tweede middelbaar)
PLAN
Mijn plan is om van een wekker (rotding) iets leuker te maken,door het te pimpen.Maar niet alleen wat versiering erop plaatsen,maar ook echt iets eraan vast maken zodat het écht een leuke(re) wekker wordt.
MIJN IDEEËN
Voor de moment zijn mijn ideeën nogal beperkt…Wat echt negatief is want ik moet het binnen een maand al klaar hebben :bowing_man:
Mijn ideeën tot nu toe zijn dus:

-versieren (staat al vast en daar gaat het goed mee,maar ideeën zijn nog steeds welkom)
-geluid om wakker mee te worden (ik zou graag iets inspreken ofzo om daarmee wakker gemaakt te worden,alleen lijkt me dit nogal onmogelijk aangezien ik niet technisch aangelegd ben ofz,maar als jullie weten hoe laat me het zeker weten :beer: )
-soort platform eraan vastmaken (neem nu dat het bv geen ronde wekker is maar zo’n moderne,horizontale soort) en daarop nòg iets vastmaken zodat ik bij het wakker worden iets kan nemen ofzo (ok,dit klinkt heel raar maar ik bedoel dat je zodra je wakker gemaakt wordt iets uit dat platform kan nemen ofzo waar je blij van wordt bv eten ofz :flushed: idk het is moeilijk uit te leggen :sunglasses: )

Ik hoop echt dat jullie ideeën hebben,want sinds een tijd ben ik echt niet normaal inspiratieloos :bored:
Of schrijf gewoon waar jullie blij van worden in de ochtend :wink:

xxx
wish me luck

heel impulsief idee dit

misschien kan je er een knikkerbaan aan vast maken, en als de wekker af gaat gaan er knikkers rollen ofzo.

of een glas water die over je voeten heen valt :stuck_out_tongue:

misschien iets met lapjes/lichtjes ofzo

Geloof me,dat weet ik ^^Ik zou nu ook veel liever iets anders gekozen hebben,maar in het begin was dit het enige dat ik kon bedenken (+ ik was een beetje hopeloos) en zodra je gekozen had (moest binnen bepaalde tijd) mocht je niet meer veranderen.En ja,nu moet ik een beetje boeten :stuck_out_tongue:

Dankje voor de ideeën,had ik nog niet aan gedacht :sob::muscle:

owh dit sloeg op mijn eigen ideeen! dat mijn ideeen impulsief waren. Stond idd een beetje vaag aangegeven.

Ik heb een lichtwekker die ik heel fijn vind, maar heel stijlish is hij niet. Misschien kun je kerstverlichting/sliertverlichting/andere leuke verlichting op een bepaalde timer met een dimmer maken zodat je een zonsopgang/zonsondergang krijgt?