Practische opdracht ckv HELP!

ik moet voor ckv een praktische opdracht (po) doen. De bedoeling van de po is dat je iets verandert in je omgeving, wat juist opvalt of wat juist níet opvalt.
Enkele voorbeelden die in de les gegeven zijn door de leraar:
-legopoppetjes plaatsen die echt iets aan het doen zijn, bijv. bouwvakkers bij een scheur in de weg.

• reclame billboards veranderen. Bij de poster van kong fu panda was het glas ingetrapt op de plek waar die panda ook met z’n been trapt
  • bij de stippellijn op de weg zo’n schaar er naast plakken, net als op normaal papier waneer je een strookje er van af moet knippen
  • een electriciteitskastje namaken en dat op een braakliggend terein plaatsen, dat valt de mensen juist niet op
    Het is de bedoeling dat we met de hele opdracht zo’n 5 uur bezig zijn, en het moet legaal!! dus niet ergens graffiti gaan spuiten ofzo :stuck_out_tongue:
    Ook mag het iets zijn wat niet uit te voeren is, bijv. een flatgebouw inpakken als kerstcadeautje om iedereen zo een vrolijke kerst te wensen

ik heb zelf al wel een ideetje, maar ik wil graag meer ideeën hebben. Zo kan ik de leukste uitkiezen haha :stuck_out_tongue:
Dusssss, kom maar op met die ideeën :grinning:

praktische (:

maar sorry, heb geen ideeën

Wat een leuke opdracht! Ik heb op dit moment alleen geen inspiratie.

Ik ben hier nooit zo goed in. Maar misschien kan je wat met stoepkrijt doen ofzo?

maar wat haha? c: ik heb wel eens afbeeldingen gezien van kunstenaars die met stoepkrijt echt heel erg mooi 3D konden krijten, dat leek echt zó echt. Maar jammer genoeg kan ik niet mooi teken…