Prachtige blauwe galajurk!

Hallo allemaal! Ik verkoop deze jurk die ik laatst heb gekocht:
http://nlyscandinavia.scene7.com/is/image/nlyscandinavia/714500-0029_5?$nelly_392x523$&cropN=0.02,0,0.955,1

Ik had hem besteld via internet, maar hij staat me helaas niet. Dit komt omdat mijn heupen er veel te breed voor zijn, en dat is gewoon niet mooi in deze jurk.

Het is een maat M, ik ben ongeveer 1,69 en de lengte was perfect. Ik denk dat als je een paar centimeter langer of kleiner bent, het totaal niet uitmaakt.

Ik heb hem gekocht voor 37,95, en wil hem graag ook voor deze prijs verkopen. Hij is maar een paar keer ‘gedragen’ om te passen en te kijken of hij me staat, maar dus niet buiten.

Ik heb wel foto’s van mij met die jurk aan, maar ik laat dat niet in dit topic zien omdat het me dus niet heel goed staat, haha. Als je erom vraagt kan ik je wel een foto sturen :slightly_smiling_face:. Ook om detailfoto’s ofzo, kun je vragen.

Groetjes! :slightly_smiling_face:

Upje :slightly_smiling_face: Ik moet ook geen topics aanmaken om 2 uur 's nachts, haha.

Also, ik heb nog geen idee hoe het met verzenden en verzendkosten werkt, maar die zijn natuurlijk voor de koper. Ook ben ik bereid om doordeweeks op een station in Nederland af te spreken!

Eigen foto’s in je topic zijn verplicht, zie de regels (:

Dit hoeven niet eens aanfoto’s te zijn, gewone foto’s van de jurk op een hanger zijn ook goed. Maar wanneer deze foto’s er niet komen te staan, wordt je topic gesloten!

Ik denk dat het lastig word om hem voor dezelfde prijs te verkopen omdat je dan ook met verzenden zit en ik dan veel liever hem nieuw koop

Wist ik niet! Eerste verkooptopic ooit, haha. Ik zal zo snel mogelijk mijn eigen foto’s erbij doen. :slightly_smiling_face:

En @Flame, ik ben ook bereid om doordeweeks te reizen ervoor! Dan heb je geen verzendkosten.