Praatte dagelijks met leuke jongen en nu nooit meer..

Oh denk je als je dit leest, weer zo’n verhaal van zo’n meisje die een jongen leuk vindt en wilt weten wat hij van haar vindt. Klopt. Gedeeltelijk dan. Dit verhaal ligt iets ingewikkelder.
Ik heb geen vrienden in de klas waar ik in zit. Ik word niet gepest(nog niet) maar gewoon niet geaccepteerd. Ik doe er ook geen moeite voor eerlijk gezegd. Ik heb vriendinnen in de pauzes en thuis en ik ben ook niet op zoek naar echte vrienden. Wel naar mensen aan wie je af en toe het huiswerk kan vragen of een praatje mee kan beginnen zonder raar aangekeken te worden.
Ik zit met mijn kluisje naast een super leuke jongen. Maar dan ook echt super. Hij is zo grappig en lief en schattig… We hebben heel veel gemeen, zelfs onze kledingstijl. :flushed:(kinda creepy) die jongen zit ook in mijn klas. We praatte elke dag, liepen samen naar de lokalen en hadden leuke gesprekken. Maar nu, een week(!)geleden, praten we niet meer. En het stomme is dat ik geen idee heb waarom. Het praten en een beetje flirterig doen(kauwgom in mijn kluisje gooien en mijn flesje water afpakken bijv) is allemaal weg. Sterker nog: we negeren elkaar. Voor het geval je het verkeerd leest: WE NEGEREN ELKAAR. Geen idee waarom. Hij trok wel meer op met een ander meisje de laatste tijd of zagen zijn vrienden hem met mij en spraken ze hem erop aan…? Misschien ligt het daar aan?! Maar waarom negeert hij me dan?!
Wat moet ik doen? Zat je in dezelfde situatie of denk je tips te hebben, geef het me alsjeblieft. Nu praat ik dus met niemand uit mijn klas meer en dat is toch behoorlijk ***. Ik wil over een paar dagen(ik heb herfstvakantie)echt niet meer naar school…

Ik snap dit soort verhalen nooit. Misschien is het fijn om te weten wat anderen denken, maar wij kunnen ook niet in het hoofd van die jongen komen.

Het enige wat je kunt doen; en wat je zelf ook wel had kunnen bedenken, is praten.

Jullie negeren elkaar dus, komt dat omdat hij niks meer tegen jou zegt of heb je hem zelf niet eens benaderd? Misschien moet je dat gewoon eens doen. En praat met hem ja, alleen zo krijg je duidelijkheid.

Meer de manier waarop hij kauwgom gooide;) “hier, kauwgom” *smijt “brede grijns” ik:“ehm bedankt?!” Hij *lacht lief ens “graag gedaan!” *steekt duim omhoog, lacht lief en botst daarna tegen me op
Nja je had erbij moeten zijn;)
Ik wil het er wel met hem over hebben maar ik ben zo bang weetje… :flushed: en wanneer moet ik dat doen?! Ik heb al weleens een gesprekje gestart btw, ging best goed(die eerste keer, de tweede keer dat ik het probeerde zat m’n keel dicht)

Maar hoe moet ik dan beginnen? “Ben je verliefd op …?” Dat is weer met de deur in huis valleien dat soort vragen zijn te direct voor jongens(onderzoek;))

Hij js altijd bij z’n vrienden

Waarom moet je daarover praten? Vraag gewoon waarom die je negeert?

Mmm…

Misschien gwn vragen idd wrm hij me negeert(wel direct mja) en dan zegt ie ik negeer je niet en dan?!

Forums zijn nou eenmaal bedoeld om voor te kauwen;)

Serieus :")? Dan leg je 't uit he…

HAHAHAHAHAHAHAHAHHA