Praatprobleem..

Ik vind een jongen opnieuw leuk waar ik een jaar geleden iets mee gehad heb. Dat is toen overgegaan omdat hij vond dat ik te verlegen was, maar de laatste tijd heb ik wel weer heel veel met m op msn zitten praten. Zelfs een keer een hele middag, avond en stukje nacht. Gisteravond ben ik even naar m toegegaan maar toen ik daar was wist ik gewoon niet waar ik over moest praten terwijl we op msn dus urenlange gespreken hebben, heeft iemand miss tips of iets? Of heeft iemand zelf ook zoiets? Ik weet niet helemaal wat ik er mee aan moet…

Dus op msn weet je wel waar je over moet praten maar in “het echt” niet. Praat in “het echt” dan ook gewoon over de onderwerpen waar je op msn over praat… of zie ik het ff te simpel??

Misschien moet je het tegen hem zeggen, dat je het moeilijker vind om in het echt te praten. Dan kan hij daar rekening mee houden, en je misschien wel helpen als jullie vaker afspreken.

mijn vriend heeft dat, hij heeft heel erg moeite met praten over zn gevoelens en ged8es enzo. is bestwel frustrerend. ik weet niet of je dat bedoelt?
Anders kun je maybe beginnen te praten over die msngesprekken fzo, of zeg op msn tegen hem dat hij in het echt weinig praat enzo.

Nou het is meer dat ik te weinig praat, ik weet dan gewoon niks te zeggen en dan vallen er van die stiltes. Hij zei gister met uitgaan tegen mn beste vriendin dat ie vond dat ik weinig praat… Dat ie dacht dat ik in een jaar miss veranderd was. Het gekke is dus dat ik op msn wel veel kan praten maar in het echt weet ik het gewoon niet. Dan zeg ik eerst wel wat maar dan valt het na een tijdje gewoon stil.

Ik heb het juist andersom; we kunnen niet echt op msn praten. Maar in’t echt wel. Wat ben ik blij dat ik geen internet relatie heb zeg!

Probeer van te voren een paar onderwerpen op een lijstje te zetten waar je over kan beginnen :slightly_smiling_face: Zo heb je een paar noodoplossingen als het gesprek stil valt :wink: Een tip hierbij is dingen die op msn altijd tot goede gesprekken leiden :slightly_smiling_face: In het begin is het wat onwennig *ik ken je probleem nl* maar uiteindelijk gaat het makkelijker :slightly_smiling_face:

Succes! :grinning:

Dat heb ik ook!
Op msn gaat het veel makkelijker, en heb je vaak andere onderwerpen dan je in het echt zou hebben. Ik heb niet echt tips maar ga dit topic ff lezen.

Eigenlijk is het heel makkelijk:
Óf je hebt een internet relatie.
Óf niet.

In’t eerste geval zal ik niet zo veel meer op msn praten maar juist veel afspreken. En dan praten. (Dus op msn eigenlijk alleen nog maar voor het afspreken ofzo).

hahaha ik heb een soort van hetzelfde probleem maar dan andersom, als ik hem in het echt zie dan praten we uren. Maar via sms of msn weet ik echt niet wat ik tegen hem moet zeggen en daar is het altijd stil.

ik heb dat ook
eerst niet x] toen spraken we elkaar juist altijd via msn maar dat kwam omdat hij niet bij mij in de buurt woonde en we elkaar nooit zagen maar nu praten we juist bijna nooit op msn =o naja niet de gesprekken die we eerst hadden

je moet hem iniedergeval zegge dat je gewoon eerst moet los komen
en wie weet wil die je daarmee helpen