Praat je over sex met je vrienden?

Hee
Ik ben benieuwd of jullie over sex praten met je vrienden.
Zo ja, waar praat je dan over?

XOXO

Nee.

XOXO

Ligt aan de vriend zelf. Ik kan er heel open over zijn, met de juiste persoon dan wel.

Sommige vrienden van een vriendin van me nou ja ik ken die vrienden wel maar ben er niet echt ‘close’ mee zitten echt voor heel de groep te vragen, eeeen heb jij het al gedaan met … ? Vind het gewoon genant en onbeleefd.

Ik kan er wel grapjes over maken en sommige dingen vertellen. Maar details vertel ik zeker niet.

nee, dat vind ik te persoonlijk

ja, maar niet over mezelf of hun persoonlijk

enkel met m’n beste vrienden

Nee, niet echt eigenlijk. Ik vind dat toch iets persoonlijks.

De grote lijnen.

XOXO

Ja, over alles

Soms. Ligt eraan met wie en ik ben zelf ook nog maagd, dus ja.

XOXOXOXO

Bij mij in de klas zijn we heel open over zulke dingen, maar we treden niet in details.
Maar met mijn beste vriendinnen praat ik overal over, en zij dus ook. Omdat ik heel open ben worden zij ook open, maar dat is ook een stukje opvoeding denk ik

met mijn beste vriendin, ja. open en zonder gegiechel, serieus en ook redelijk wat details. maar nemen elkaar serieus en weten dat het tussen ons blijft. ook er samen om lachen is leuk, of tips uitwisselen.

met anderen, nja, wel eens opmerkingen, of wat opener sommige standpunten delen, maar nooit eigen ervaringen oid.

Ja, is gewoon normaal toch.
XOXO

Ja

Nou. Echt maar 2 tot 3 mensen in mijn vriendengroep hebben iets op seksueel gebied gedaan :’) Ja, mijn vriendengroep bestaat voornamelijk uit nono’s, maar het zijn schatten :stuck_out_tongue: Dus we hebben het er niet echt over x]

Ja. Als je iets niet begrijpt/vragen hebt etc vraag ik dat gewoon haha zo erg ben ik dan wel :slightly_smiling_face:. Maar hun willen ook mijn verhalen horen en zij de mijne