Praat alleen over seks..

Laatst toen ik bij een vriendin was zat ze te praten via berichten met een jongen. Later had ik mijn nummer ook aan hem gegeven alleen hij praat echt alleen maar over seks en dat is soms best ongemakkelijk. Hij weet ook waar ik woon want dat vroeg hij namelijk een keer en soms ben ik bang dat hij ineens voor mijn deur staat en dan wat wil doen, bijvoorbeeld als we dan iets zouden doen dan zal hij vast weer over seks beginnen en dat zou veel ongemakkelijker zijn. Hij heeft nooit gevraagd of ik seks met hem wou maar soms denk ik dat dat nog gaat komen… Ik ken hem niet eens in het echt, alleen via whatsapp. En telkens als ik vraag waarom hij telkens over seks wil praten dan zegt hij: ik ben een jongen die graag wil weten hoe een meisje het ervaart in de puberteit enzo…

Weten jullie wat ik moet doen want ik ben echt radeloos!

Greetzx

Als je je daar niet goed bij voelt; afkappen?

Vertel hem (als je al contact met hem wil houden) dat je het ongemakkelijk vind om met hem over seks te praten. Dat zou ik tenminste doen.

Ik zou niet meer met hem praten , of zeggen dat hij normaal moet doen , en eventueel blokken. Tuurlijk praten jongens over seks , maar met een meisje die hij niet goed kent , en alleen maar ? Ik zou hem dan negeren

Negeren voor het escaleert!
Verwijder z’n nummer en na een tijdje zal het wel ophouden.

Afkappen die hap natuurlijk. Waarom zou je in godsnaam praten met een jongen die je niet kent, die het alleen maar over seks heeft en waar je zelfs een beetje bang van wordt?!

-

Hij weet alleen de naam van mijn dorp omdat hij dicht bij mij in de buurt woont maar ik ga zo wie zo afkappen want dit kan niet zo langer nee…

Trouwens bedankt voor alle reacties <3

Bah. Gewoon afkappen.

It’s a sexbommm.
Afkappen dus… Negeer hem gewoon.

ik zou heb vertellen dat je bezig bent met een andere jongen, en het afkappen. Ik ben bang dat al sje hem gewoon negeert dat ie inderdaad ineens voor je deur staat of dat je hem tegenkomt ofzo…
Als je zegt dat je bezig bent met n andere jongen, dan denk ik dat ie eerder afhaakt.