Powerpointt..

Hey!
Ik heb morgen een presentatie voor Nederlands over een beroep. Ik heb gekozen voor sociaal pedagogisch hulpverlener. Maar we moeten het maken met powerpoint, waar ik laatst in de brugklas mee heb gewerkt! Ik kan het voor geen meter dus… Ja, ik weet het… Ik kom er wel erg laat mee… Maar eigelijk heb ik het ook al af. Enige probleem is de voorpagina die er nog steeds zo duf uitziet!

Kan iemand mij helpen met de voorpagina?
Nu heb ik er alleen heel duf ‘Sociaal pedagogisch hulpverlener’ staan + een stom plaatje :frowning_face:
Alvast heel erg bedankt!

Dit is echt eng… :stuck_out_tongue: ik heb morgen OOK een presentatie voor nederlands over een beroep en ik doe orthopedagoog… en mijn powerpoint is ook superduf!

wat een toeval :stuck_out_tongue:

Beetje te laat he…

Zo eng is dat niet,
doe er wat effecten bij of zo? Weet ik veel wat je allemaal gedaan hebt en wat je allemaal kan doen en zo. Ik weet er wel een hoop van, maar is ook weer tijdje geleden. Meestal zoek ik het gewoon weer opnieuw.

Wow! Jaa wat een toeval! :stuck_out_tongue:

Persoonlijk vind ik het juist wel mooi als je voorpagina een beetje rustig is; staat wat zakelijker. Als je een mooie, nette lay-out hebt en dan gewoon je titel neerzet met een ondertitel en daaronder subtiel je naam (in een mooi, rustig lettertype) vind ik het zeker niet duf! Gewoon simpel :slightly_smiling_face:

Je word heus niet afgerekend op je voorpagina. Komt helemaal goed =) Succes alvast!

Ik heb niet echt ervaring met powerpoint en kan er dus niks mee… Vandaar dat het toch best wel eng is! En het is een belangrijk presentatie. Maar ik snap dat met die effecten enzo dus ook voor geen meter… Iemand die kan helpen???

Ja dat weet ik ook wel, hoef btw alleen nog een sjieke voorpagina…

Op youtube zullen wel filmpjes staan hoe je pp moet gebruiken …

Dankjewel!

Heb ik al op gekeken… En ik snap ook hoe het wordt gebruikt, alleen weet ik niet hoe ik een voorpagina sjieker kan krijgen.!

Heb je powerpoint 2007? Of een oudere? Met 2007 kun je hele mooie lay-outs maken, of gewoon zo’n standaard lay-out nemen, ziet er ook al chique uit, óók voor de voorpagina.

Ìk heb 2007 :slightly_smiling_face:)