Powerpoint

Hallooooo !

Voor school moet ik een powerpoint maken over een schilder, maar ik ben er pas net achter gekomen dat het morgen af moet zijn en het moet een powerpoint presentatie worden, maar ik heb geen powerpoint op mijn laptop staan. Ik heb niets kunnen vinden over een gratis powerpoint downloaden. Weet iemand een site waar je een gratis powerpoint kunt downloaden en of je het wel kunt downloaden?

Ik hoop dat iemand het antwoord weet.

Groetjesssss .

typ gratis powerpoint downloaden in op google-,-’

Voor PowerPoint moet je inderdaad betalen. Maar je kunt wel een proefversie downloaden van Microsoft voor 30(?) dagen.

Volgens mij kan dat niet. Je moet toch gewoon zo’n office pakket kopen? Ik dacht dat dat kopen niet erg betrouwbaar is via internet, maar goed, ik weet niet precies hoe het zit. :wink:

Kan je op google echt niets vinden? Ook geen trial versie?
En als je geen powerpoint kan installeren kan je ook gebruikmaken van www.prezi.com, daar kan je ook fijn presentaties mee maken.

Download de trial versie. Dat moet lukken. Als het dat niet doet: ga naar youtube en zoek naar Microsoft office serial code, ééntje werkt altijd wel :’)

Nee, ik kan echt niets vinden en het moet echt een powerpointpresentatie worden…

Et voilà: http://office.microsoft.c…mc_id=ODC_nlNL_Office_Try

Ik snap serieus niets van www.prezi.com ? :open_mouth:

@vivera, dat lukt niet, want er is een ‘omleidingslus’

^ Ook niet als je bij “Learn” kijkt?

download de windows 7 starter variant. Is gratis.

Nee, ook niet als ik bij learn kijk.

@xJustTheWayItIs - Dankje. :grinning:

Hier vind je wat je nodig hebt!

^ Waarom up je alle oude powerpoint topics =_=

Slotje, reclame.