Hee girls,
Ik zat net te denken aan een spelletje dat ik vroeger echt superveel gespeeld heb. Het heette PowerBabe, maar het bestaat al een tijdje niet meer. Misschien kennen een paar van jullie dit spel? Ik vond het echt helemaal geweldig, en vraag me af of jullie misschien een spelletje kennen dat hier op lijkt? Niks zal ooit PowerBabe kunnen vervangen natuurlijk (’: Man man man, de nostalgie…
Ik hoor graag jullie verhalen!
X
Kun je het misschien omschrijven?
nooit van gehoord haha
ik speelde altijd habbo als kind lol
Je had een poppetje en dan kon je met sms’jes kleren kopen. Het doel van het spel was om anderen weg te bitchen, dan kon je met anderen samenwerken om bijvoorbeeld over iemand te roddelen, dat was dan zo’n actie. Daarmee kon je dan punten verdienen haha.
Oh god ja! Dat ken ik nog wel :’). Sloeg nergens op. Ik zag ook dat iemand hier Habbo noemde. Daar was ik verslaafd aan:p
Omg dat spel was zo leuk, niemand wou altijd met mij in een team omdat ik altijd zulke lelijke kleren had :’))))
Dit is het spel trouwens, voor de mensen die het niet kennen haha.
Haha dat ken ik nog wel! Ik gaf er alleen geen geld uit aan, waardoor je steeds als eerste werd weggespeeld
Misschien waren we wel habbo vrienden
JAA!
Daar was ik zó verslaafd aan.
Ja dat had ik ook altijd haha, totdat ik een wachtwoord kreeg van iemand die ik niet kende en mocht toen op dat account met mooie kleren!
Haha er was ook zo’n account waarvan het wachtwoord gewoon bekend was met heel veel kleren enzo, ziek veel mensen gebruikte die! Het wachtwoord weet ik ook nog haha jurgen123