power slimming green coffee?

hoi,

mijn moeder gebruikt deze groene koffie om af te vallen, en je ziet echt resultaat, het zal wel niet goed zijn maar zij heeft echt heel veel afvaldingen gebruikt en ze zegt dat dit echt goed en snel werkt, en ze heeft verder geen bijwerkende klachten?

kent iemand het? http://powerslimming-greencoffee.nl/
dit is geen reclame ofzo, vroeg me af of meerdere meiden het gebruiken? het is volgens mij wel voor +18 maar dat weet ik niet zeker.

het werkt zo:
je neemt 20 minuten voor je ontbijt op een lege maag een zakje met 80/100ml kokend water, het is dan een soort van witte sodamelkkoffie mengsel.
verder eet je die dag gewoon regelmatig en gezond, 3 maaltijden en 2/3 gezonde tussendoortjes, en dat is het.
hoorde dat iemand 2,3 kg in een week kwijt was…

ik ken het niet :stuck_out_tongue: maar ik wil dan ook niet afvallen xd.

ik heb er nog nooit van gehoord. ik denk dat het wel werkt zolang je dat elke dag doet, maar als je ermee stopt komen de kilo’s er weer aan.

Dat sowieso

Dat is heel slecht voor je schildklier… Krijg je permanente schade van. Het helpt dan wel, maar heb je het er voor over?

ai, dan ga ik mijn moeder maar eens inlichten.

Ja zou het doen!
Je schildklier slaat dan op hol of vertraagt juist heel erg (weet even niet welke) en dan krijg je haaruitval, altijd koud, etc… Om het dan weer te herstellen (als het dan nog mogelijk is) kost super veel tijd. Vriendin van m’n moeder had het ook, echt geen pretje : o

wat kan je dan krijgen aan je schildklier?

‘‘Een te traag werkende schildklier (hypothyreoïdie) leidt onder meer tot apathie, extreme vermoeidheid, hartproblemen, menstruatieproblemen, gevoeligheid voor kou, geen transpiratie, haaruitval, een opgezet gezicht en gewichtstoename. Het vertraagt lichamelijke en geestelijke processen. Onbehandelde hypothyroïdie kan in het uiterste geval tot coma leiden.’’

Allemaal niet leuk…

ai! dankjewel.
dan ben ik toch wel blij dat ik dit topic heb geopend.
hoe weet je dit dan?

Graag gedaan!

Nou, een vriendin van m’n moeder heeft dat een paar jaar geleden dus gehad, en m’n vader is arts, vandaar.

Met gewone groene thee is trouwens niks mis! Die van pickwick enz., daar val je ook niet van af. Die chinese/slimming groene thee is de gevaarlijke.

ahhh, m’n moeder is echt een kreng, ze is nu net weg (stewardess) maar ik heb dr wel gemaild enzo.

Ah okee! Als ze het binnenkort maar weet is het goed : )