Power Plate

Dinsdag is het zo ver!
Ik ga naar de sportschool

Nu heb ik het één en ander over power plate gehoord en dat je daar snel weer lekker strak van kan worden. Dat is toch wel mijn eerste doel. Strak worden voor de zomer. En daarna wil ik pas mijn spieren sterker gaan maken/afvallen (ik weet het is de verkeerde volgorde).

Nu is mijn vraag wie er ervaring heeft met power plate of een trilplaat en hoe lang het duurt voor je resultaat ziet en waar je het meeste resultaat ziet. Ik wil graag mijn buik, benen (bovenbenen en kuiten).

Alvast bedankt!

ik stond er altijd 10 minuten op en ik vond wel dat het werkte

ja het schijnt wel te helpen als je elke dag 10 min erop staat…!
maar je kan daar ook oefeningen op doen en dan gaat het nog sneller!
maar dat zullen ze je wel vertellen in de sportschool!
ik moet ook echt beginnen met de sportschool!:Oen power plate

haha ik kon daar niet eens 3 minuten normaal op staan want alles trilt dan en het kriebelt echt, moest er zo om lachen! mss dat jij daar beter tegen kunt :grinning:

Die bij ons op school in de fitnessruimte is echt kut!
Snap echt niet hoe dat ding werkt.

meer? :blush:

Dit zou ik ook wel willen weten, dus UP! :slightly_smiling_face:

mijn moeder heeft het gedaan en je ziet wel dat het werkt maar geen idee hoelang dat duurt enzo…

maar dat kan je toch bij de sportschool vragen?dat hangt er ook vanaf hoevaak je het gaat doen en of je er oefeningen op gaat doen hoe je eet etc?

Ja maar ik wilde eerst even graag resultaten en ervaringen horen. Vandaar (:

up

ik heb het gedaan vorig jaar. ik ging er drie keer per week twintig mins op (iedere dag was slecht volgens mijn begeleider). ik vond dat je het wel merkte! de oefeningen zijn ook best zwaar. ik dacht dat die twintig mins die ik deed gelijk stonden met een uurtje fitness ofzo. na een paar weken merkte ik echt wel dat mijn spieren sterker waren en dat ik wat strakker was. van afvallen ofzo merkte ik niet zo veel. wat je buik betreft: waar ik ging kon je verschillende oefenshema’s volgen of gewoon je eigen ding doen. als je je buik echt strak wilt zou ik gewoon de oefeningen uitkiezen die daarop gericht zijn, maar zorg wel dat je afwisselt (niet tien minuten aan één stuk buikspieren) want dan ga je echt pijn hebben.