Power Balance armband

Wie heeft er net als ik dunne polsen en heeft een power balance armband maat xs? Ik zou namelijk niet weten of die past en xs is de kleinste maat.
Alvast bedankt

ashgirl

ik heb er 1, heb gewoon de S besteld XS is echt wel een kindermaatje, als je het vergelijkt met de livestrong bandjes destijds van lance amstrong komt de S overeen met een kindermaat want daar van heb ik de kindermaat en van power balance S en ik heb redelijk smalle polsen.
ik heb trouwens een site waar je ze voor 10 euro kan bestellen, weet niet waar jij ze besteld maar vaak zijn ze duurder :wink:

Ja ik zie heb ook een site waar ze ¤10 zijn. Maar ik heb de omtrek van ijn polsen gemeten en die is 15 cm. Ik weet niet of dat de bedoeling is, maar wat is denk je dan beter een xs of een s? Heel erg bedankt trouwns;)

ashgirl

dan denk ik dat een XS wel past die van mij is iets van 17 dacht ik.

Waarom kopen jullie die? (:

Ok dank je wel;)

omdat ze de energie banen in je lichaam in evenwicht brengen wat bij sommige sporten heel fijn is :slightly_smiling_face:

haha, ik dacht echt : wat geeft die nou weer voor een antwoord?
ik dacht dat ik : waar kopen jullie die? (:
had getypt, maar ik bedoel dus; waar kopen jullie die?

Kan iemand mij die site geven?
Ik heb namelijk ook zoiets gekocht op een markt in Frankrijk…
Voor 30 euro O_o
Maar mijn vriend was zo lomp om hem te slopen. Ben nog steeds boos x]

up? :d

Op welke site kan je hem voor 10 euro kopen?
Ik zie alleen maar sites waar je 40 betaald voor zo’n ding en 50 zelfs voor een ketting die ik heel lelijk vind btw.