Volgens mij was hier nog geen topic over, en dat is zonde want Pou is te leuk om te missen.
Vroeger hadden we de tamagotchi en dat was leuke verslavend! Nu is er Pou een diertje die er uit ziet als een drol en ook drolletjes laat.
Je moet hem voeren, wassen en laten slapen. Maar je kan met je Pou ook spelletjes doen, dat zijn leuke spelletjes maar met die spelletjes kun je muntjes winnen. En met die muntjes kun je van alles kopen, wallpapers, kleding, oogkleur, eten, drinken, ect.
Maar zelf is het helemaal gratis.
Ik ben nu op level 39, en ook al speel ik het minder door de ontdekking van candy crush, het blijft erg leuk. Ook omdat Pou niet dood kan gaan, thans dat is nog niet gebeurd terwijl ik op mn werk hem niet kan voeden ofzo, hij ziet er dan alleen heel erg zielig uit. (uber schattig)
Je kunt steeds een level up en dit gaat sneller als je de achievements behaald, zo kun je achievements behalen door spelletjes te winnen of alle sushi te eten.
Ook kun je bij andere mensen hun pou bekijken en met hun pou spelen.
als je een spelletje speelt dan speel je ook echt met jou Pou.
Heb jij een Pou en hoe heet tie? post een foto (je kan in de app een foto maken van je Pou)
Dit is mijn Pou
en dit zijn gewoon wat random Pou’s
Hoe Pou er als eerst uit ziet (eerst een baby en dan volwassen na een tijdje)
Ohja als er opeens een drolletje verschijnt met oogjes moet je er op klikken, want dan krijg je geld