Pou Smartphone tamagotchi app

Volgens mij was hier nog geen topic over, en dat is zonde want Pou is te leuk om te missen.
Vroeger hadden we de tamagotchi en dat was leuke verslavend! Nu is er Pou een diertje die er uit ziet als een drol en ook drolletjes laat.
Je moet hem voeren, wassen en laten slapen. Maar je kan met je Pou ook spelletjes doen, dat zijn leuke spelletjes maar met die spelletjes kun je muntjes winnen. En met die muntjes kun je van alles kopen, wallpapers, kleding, oogkleur, eten, drinken, ect.
Maar zelf is het helemaal gratis.

Ik ben nu op level 39, en ook al speel ik het minder door de ontdekking van candy crush, het blijft erg leuk. Ook omdat Pou niet dood kan gaan, thans dat is nog niet gebeurd terwijl ik op mn werk hem niet kan voeden ofzo, hij ziet er dan alleen heel erg zielig uit. (uber schattig)
Je kunt steeds een level up en dit gaat sneller als je de achievements behaald, zo kun je achievements behalen door spelletjes te winnen of alle sushi te eten.

Ook kun je bij andere mensen hun pou bekijken en met hun pou spelen.
als je een spelletje speelt dan speel je ook echt met jou Pou.

Heb jij een Pou en hoe heet tie? post een foto (je kan in de app een foto maken van je Pou)

Dit is mijn Pou

(schattige ogen!)

en dit zijn gewoon wat random Pou’s

Hoe Pou er als eerst uit ziet (eerst een baby en dan volwassen na een tijdje)

Ohja als er opeens een drolletje verschijnt met oogjes moet je er op klikken, want dan krijg je geld :stuck_out_tongue:

Heel veel vriendinnen van mij hebben 'm. Ik ga hem ook maar eens downloaden denk ik!

Oh, hij kost geld haha. Is het de moeite waard?

Ik heb 'm alweer verwijderd.
Volgens mij is ie gratis trouwens (voor Android tenminste)

Jaa pou! die heb ik ook haha stom beest. Zit op level uhh 20 ofzo, doe wel steeds minder met hem.

Aan het begin is het verslavend maar na een tijdje word het saai.
Voor Android is het gratis maar voor IOS niet…

Ik baal echt dat hij voor Iphone ongeveer 2 euro is ofzo… mijn kaart is op dus als ik een nieuwe haal koop ik pou misschien wel!

Ik heb m ook. ^^
Naam: xkimm & m’n bluetooth wil nu niet werken, dus foto’tje komt later wel

Ik had 'm, maar hij doet het niet meer op mijn mobiel :frowning_face:

^opnieuw downloaden?

hij word na een tijdje saaier maar op mn android heb ik er weer een nieuw leuk spel bij enzo, ik vind het minder leuk dan in het begin maar ik vermaak me er nog prima mee :slightly_smiling_face:

Helaas moet je betalen voor de app op de iPhone boehoe! Bij mijn moeder kan ie wel, maar hoe kan je in hemelsnaam Pou een naam geven? Bij die van m’n moeder staat er geen naam boven :’)

Ahhh mn tegoed is 1,77! Ik wil 'm!

Ik heb ook heel lang een Pou gehad totdat ik er eigenlijk niets meer mee deed. Maar vond het wel echt superschattig!!

Ik heb ook een Pou, maar ik verwaarloos hem een beetje want ik vergeet hem steeds haha.

dan ga je naar boven op het level tikken en dan bij instellingen en dan kun je m een naam geven :slightly_smiling_face:

UP

Ik heb m net een nieuwe look gegeven! Maar ik faal een beetje met foto’s op m’n computer zetten, want m’n bluetooth wil niet werken ;(

dropbox? e-mailen?

Ik heb hem ook! Ben in level 40.
Alleen ik ben momenteel aan het kijken of er een maximum aan het aantal drollen is. Zegmaar degenen die blijven liggen.
Er liggen er nu zo’n 25 hahahaha :’)
Lekker levenloos.