Potverdriedubbeltjes!

Er is een jongen en die zit bij mijn vriendin in de klas. Nu vind zij hem best wel leuk, maar ze heeft het nooit echt uitgebreid over hem gehad. (ik wist wel dat ze het een knappe jongen vond, maar meer niet) Nu flirtte hij een aantal keer met mij (buiten school om) en dat weet zij en zodoende kwam ik erachter dat zij hem wel ziet zitten. Ik heb hem al een paar dagen niet meer gesproken, maar ik moet zeggen dat ik zijn aandacht toch wel fijn vond en het dus best jammer vind. Ik weet niet zo goed hoe ik moet reageren als ik hem weer spreek… erop in gaan, of stille hints geven over “hoe leuk mijn vriendin wel niet is” of gewoon helemaal niets? Ik ben bang dat als ik het er gewoon bij laat zitten ik een hele lieve jongen mis kan lopen, maar tegelijkertijd wil ik ook graag dat m’n vriendin niet boos op me word en ik zou het echt heel fijn voor haar vinden als hij interesse in haar zou hebben.

Misschien was je, zoals je zelf eigenlijk al beschrijft, gewoon alleen gevleid door de aandacht die je van hem kreeg. Je weet dat zij hem leuk vindt, dan zou het lullig zijn er met hem vandoor te gaan, hoewel je échte liefde niet tegenhoudt. Hou je gewoon op een afstandje en doe gewoon zoals je tegen iedereen doet. Dat is misschien het beste voor allemaal.

niet met de jongens die je vriendin leuk vind,
wanneer zien meisjes dat eens in jeetje.

Ik ben er ook niet op in gegaan, maar ik wist toen sowieso niet dat zij hem leuk vond.
Weet gewoon verder niet goed wat ik ermee aan moet als het nog eens gebeurd

mssn kun je vragen stellen aan die jongen zodat je zekerheid hebt? of er met je vriendin over praten?

Ik had dit ook eens…2 keer zelfs. (:
Een onwijs knappe jongen vroeg m’n nummer. Ik ging al maanden met m’n vriendin naar de bar waar hij werkte, zodat ze zijn aandacht kon trekken en op hem kon kwijlen. Ik heb toen gewoon niet gereageerd op z’n smsjes al was ik single en leek hij me interessant. Het zou m’n vriendschap in gevaar brengen.

Dus beschouw het als een compliment. En het lijkt me niet echt een goed idee om over je vriendin te beginnen praten tegen hem. Een relatie groeit uit zichzelf en als je een handje gaat ‘helpen’ kan dat verkeerd uitdraaien.

[quote author=LCLOVE link=topic=196908.msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg8170736#msg8170736 date=1307635474]#msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg8170736#msg8170736 date=1307635474] date=1307635474]#msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg8170736#msg8170736 date=1307635474]#msg

Lees eens beter.

[quote author=LCLOVE link=topic=196908.msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg8170736#msg8170736 date=1307635474]#msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg8170736#msg8170736 date=1307635474] date=1307635474]#msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg[quote author=Paradox link=topic=196908.msg8170736#msg8170736 date=1307635474]#msg

Dit dus :slightly_smiling_face:

Je kan het ook uitleggen aan je vriendin & er samen over praten.

Ja maar aan de andere kant, als jij hem ook leuk vind vind ik dat jij er ook recht op hebt zegmaar.
Je vriendin heb tenslotte nog niks met hem gedaan.
En als die bepaalde jongen jou ook leuk vind zou ik wel voor hem gaan,
maaaaaar, bespreek dit eerst met je vriendin.
Zeg tegen je vriendin dat je hem ook leuk vind maar dat je rekening wilt houden met haar. En je kan mischien zeggen van als hij jou leuk vind dan gun ik het je van harte maar dan verwacht ik ook dat je dat bij mij doet.

Ik denk zomaar dat je er anders over denkt als je smóór op iemand valt die je vriendin toevallig ook leuk vindt. OORLOG.

Ik heb het er al met haar over gehad. Ze vind het niet erg dat ik contact met hem heb… ze weet dat ik zijn msn heb, terwijl zij dat niet heeft. Ik heb haar aangeboden hem te geven (en hij staat gewoon op z’n facebook), maar dat wilde ze niet. want ze wist niet zogoed wat ze ermee moest… ze is niet boos of iets in die richting en zegt ook: “Ik ben op hem afgeknapt hoor! Hij flirt met jou!”
maar ik weet gewoon dat ze het vervelend vind.