Pottermore

Oke sorry als dit een heel domme vraag is, maar ik kwam er gisterenavond pas achter dat er pottermore bestaat. Maar nu kan ik dus geen account aanmaken. Ik zou het heel graag willen en ik vind het heel jammer dat het niet meer kan.
Aangezien sommige mensen voor de zekerheid meerdere accounts aan hebben gemaakt, wil ik vragen of iemand er soms eentje weggeeft?

alvast bedankt, groetjes simone

Er is een algemene Harry potter topic.

Ah ja, ik had laatst nog gelezen dat daar iemand was die 2 accounts had, en er 1 kon weggeven. :’) Moet je maar even kijken.

bedankt, maar daar heb ik gekeken en ik zie niet staan dat iemand een account weg kan geven

o ik zie het al, ik heb al een berichtje gestuurd. heeft iemand anders nog een account over?

ik wilde ook, kan het niet meer. waarom eigenlijk niet?

oh grapje, zie het al.

zo stom dat ik het niet wist, en nu wil ik het zo graag!

Ik was op vakantie toen je je kon aanmelden voor pottermore :’’) Ik wil heel graag een account.

ja ik was toen ook op vakantie…

niemand?

Nope… Pff ik was al blij dat ik op tijd was de enerlaatste dag :p. Echt héél toevallig op mn mobiel f snel gekeken zie ik dat het begonnen is haha. Dus ik heb me aanmoeten melden via mn mobiel want ik had geen pc in de buurt. Echt stom was suuuuuper lang bezig :’)
Ok daar heb je niks aan.
Maar misschien ff op google zoeken ofzo? Misschien dat Amerikanen wel extra accounts hebben gemaakt ofzo

ja ik heb al gezocht, maar mijn engels is ook niet zo goed dus…

Nouja het duurt niet lang meer voordat het Oktober is :wink:

In oktober kan iedereen erop hoor :wink:

Ik heb er wel 1 die kunt krijgen :")

Als iemand iemand weet die het wilt geven… please ik sta open hahaha

Ik heb er helaas maar eentje en die ga ik écht niet weggeven haha!
En als het je niet lukt om nog een te krijgen, gewoon wachten tot oktober. Lijkt nu misschien heel lang maar de tijd gaat sneller dan je denkt.