Pottermore (Harry Potter)

Hoi!
Hebben jullie al eens gehoord van pottermore? Het is een site (gemaakt door J.K. Rowling zelf :slightly_smiling_face: en natuurlijk pro mensen) waar je gratis een account kunt maken :slightly_smiling_face: Het is een spel en je moet door allemaal levels komen. Je moet dan dingetjes verzamelen en dingetjes ‘unlocken’. Ergens in het spel moet je ook een testje doen om er achter te komen welke toverstok bij je past en je moet ook alle boeken kopen voor naar zweinstein. Tijdens de levels ga je door alle hoofdstukken van de boeken. Bijvoorbeeld dat harry zijn tante opblaast. Het is heel leuk en als je engels heel goed is (want het is in het engels) kun je alle ‘Read Abouts’ lezen. Dan krijg je van alles over bv professor Albus Dumbledore te weten! Ergens bij chapter 9 van book 1 ofzo wordt je ook ingedeeld! Ik zit bij Griffoendor! :slightly_smiling_face: Ik vind het echt heel leuk! Je kunt ook allemaal drankjes brouwen en ook duelleren tegen anderen. Daar krijg je ook allemaal housepoints voor en wie er op een gegeven moment de meeste housepoints heeft wint de schoolcup! Ik vind het echt super leuk en ik vind dat alle potterheads het moeten proberen :slightly_smiling_face:

Mijn potions mislukken altijd
en net toen het een keer lukte moest ik weg en mislukte het alsnog
kutleven

Hier was ooit een officieel topic voor, maar dat is doodgebloed. Maar je zou het even kunnen opzoeken.

Oh haha ja doe ik :slightly_smiling_face: Btw mijn potions lukken meestal beter als ik eerst een tutorial heb gezien op youtube ;p

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-pottermore-topic-205262.msg272835843.html#msg272835843 < oude pottermore topic

Ik ga het ook doen :slightly_smiling_face:

Yeah! Stuur je je naam zodra je het hebt? :slightly_smiling_face: Mijn naam is: GlowQueen14563

Kan je echt geen eigen gebruikersnaam aanmaken ?

Mijn naam is HollyCastle16274

Nee kan niet :frowning_face: Ik voeg je iig toe ! :slightly_smiling_face:

Wohhh. Ik speelde 't heel veel toen alleen de beta-gebruikers het mochten spelen, toen vond ik 't echt vet. Maar sinds iedereen erop kan vond ik 't niet meer leuk omdat Ravenclaw (waar ik dus in zit) niet meer bovenaan stond. Ghehe.

Beta-gebruikers? Trouwens Ravenclaw staat nu tweede en heeft een tijd eerste gestaan! Het kan telkens echt heel veel verschillen :stuck_out_tongue:

Ik weet niet welke richting ik moet kiezen, het strand, het bos of het kasteel ?

Ik vind het echt jammer dat je niet echt een forum hebt om met iedereen op te kletsen etc. Of een of andere handig chat-systeem. En als dat er wel is, dan heb ik het nog steeds niet gevonden. Ik vind al die comments in de Great Hall of in je eigen huis ook zo vervelend lezen. Je kan er niet echt leuk rondhangen ofzo. Als ze dat nog zouden aanpassen zou ik er zeker lang dat 3 minuten per keer rondhangen. :’]

Oh en wat al gezegd is: dat je je eigen namen niet kan kiezen… zó vervelend. Ze geven wel aan dat het voor de ‘veiligheid’ is omdat er ook jongere kinderen op zitten, maar ik vind dat gewoon bullshit.

Ik zit in griffoendoor :upside_down_face:

ik snap het niet echt

Ik heb ooit wel een account aangemaakt, maar me er nog niet echt in verdiept :cold_sweat:
Nog iets om deze vakantie te doen…

Tijden geleden deed ik dat, en toen… opeens niet meer :slightly_smiling_face:

Als je het echt snapt is het echt leuk!! En leuk dat je in gryffindor zit! @Wolfspack

http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/het-officiele-pottermore-topic-205262.0.html