Potloodventer !?!

Vorige week heb ik iets meegemaakt dat ik maar niet uit mijn hoofd krijg. Ik ben benieuwd of er meer zijn die dit meegemaakt hebben.

Toen ik vorige week naar huis fietste vanaf mijn vriend rond elf uur, zag ik een man staan met zijn broek op zijn enkels en zijn penis in zijn hand. Hij trok een hele geile kop en die man stond daar gewoon klaar te komen !!! :open_mouth:

Ik weet niet of het de bedoeling was dat ik het zou zien maar het leek er wel op. Nou heb ik weleens iets gelezen over dat deze mannen niet zo gevaarlijk zouden zijn en het alleen maar voor de kick doen.

Ik schrok me rot natuulijk maar het deed me ook wel wat moet ik bekennen. Ik heb er al een keer over gefantaseerd om te stoppen en hem mijn billen te laten zien, heel snel. en dan hem zien klaarkomen…

Sindsdien ben ik 2 keer langs die plek gefietst maar heb hem niet meer gezien. Ik zal mijn fantasie niet zo snel uitvoeren hoor zo dom ben ik nou ook weer niet, maar ik vind het stiekem wel spannend.

Wie heeft dit ook al eens gezien, en wat vinden jullie ervan ??

haha gekke shit.

Uh, slecht plan, blijf weg van naakte mannen :")

haal het uit je hoofd het heet niet voor niets potloodventer

ja en dadelijk verkracht die je daar gaat dan je leuke fantasie

trol

Slecht zeg. Als ik jou was zou ik iig melding ervan maken bij de politie. Dat soort gasten horen gewoon niet in de samenleving.
Ik heb dit ook wel eens gezien alleen toen was ik 11 en had ik geen idee wat ik er van moest vinden. Heb t achter me gelaten.

bedankt voor de reacties tot nu toe, voor de duidelijkheid ik zal er nooit iets mee doen. Maar ja het was volgens mij geen lelijke man en het is toch ook wel weer spannend …

Euh, die fantasie is weird.

Maar een vriendin van me heeft ook eens een potloodventer gezien (die haar achtervolgde). Vervolgens is ze heeeel snel weggelopen naar een groepje mensen.

welleuh… je hebt een vriend? is het niet spannender om die te zien klaar komen? :stuck_out_tongue: je kunt hem miss vragen om zich als potloodventer te verkleden voor jou? :’)
zet gewoon die creep uit je hoofd…

dat gebeurd regelmatig :wink: en je hebt waarschijnlijk ook gewoon gelijk.

Ik schoot in de lach bij dat billenstukje, sorry :’)

lees ik het nou verkeerd of verkleedt je vriend zich regelmatig als potloodventer hahaha?

hahahah dat stukje over je billen :’). sorry ik lach.

Jemig, ik ben ook een keer zo’n vent tegengekomen op de fiets met een vriendin op een weg door het bos. Ik wist niet hoe gauw ik weg moest fietsen en hoe eng ik het vondt. En dan fantaseer jij daar over? Brr

Haha, you made my day:)

Hahahaha sorry maar je klinkt echt als een troll

not sure if trolling or just stupid.

haha ik dacht dat je ging vertellen dat je getraumatiseerd was… maar nee nooit meegemaakt
ps ik irriteer me helemaal dood aan dat trol dit trolling dat