Posters MainStreet gezocht !

Heeeyyy (:

Ik ben op zoek naar posters van MainStreet !
Heeft iemand die toevallig? Ze hebben in verschillende tijdschriften gestaan de laatste tijd, die uit MeidenMagazin heb ik, maar ik wil ze graag allemaal :wink:

X

Kijk dan in supermarkten en boekhandels?
Meiden tijdschriften genoeg ?

Girlz, hitkrant enz ?

Ik zie alleen niet in wat jij in Mainsteet ziet, ze zingen echt vreeeeeselijk :kissing:

msschn de tina

ik heb eigenlijk nog nooit van mainstreet gehoord maar ok
wil je hem perse uit een tijdschrift? er zijn denk ik ook site’s die er posters van hebben

er is een site waar je posters van mainstreet kunt bestellen

ik zag ze gisteravond live en een van de vier is echt superklein, heb me stuk gelachen.

maar eh, sorry ik heb geen posters van je geliefde band.

super leuk dat je gister bij justin was, die kleine is rein, ik ben met hem om op de foto geweest tijdje geleden :-))

Volgensmij vroeg TS niet om een mening over Mainstreet.

Idd. Als zij daar fan van is moet je ze niet zo naar beneden halen.

Eh, ik heb ze niet sorry.

Nou ik vind het vooral heel leuk voor ze dat ze bij Justin z’n voorprogramma mochten optreden, ik denk dat ze daar heel erg van hebben genoten en dat ze gewoon enthousiast waren haha

ot: ik weet het niet, sorry!

Hahaha ik heb ze gister live gezien :'D

Ik dacht dat je posters zocht van een echte straat (Main Street). :’) Ik heb nog nooit van ze gehoord?

Ze staan heeeel vaak in hitkrant op de poster
xx

Oh ik heb wel een poster van Mainstreet, alleen staat Justin op de achterkant. :’’)

Ik heb denk ik trouwens ook wel posters van ze

Ik heb wel posters, maar sorry, ze hangen in mijn eigen kamer :smiling_face_with_three_hearts:

Dit mag in het ik-zoek-topic, subforum verkoop!