Posters bestellen?

Heey iedereen!

Ik ben sinds kort verhuisd, en ik wil mijn nieuwe kamer graag versieren met posters van mijn favoriete series (uh ja lekker cliché sorry daarvoor hahah) alleen ik weet dus echt niet waar ik het kan kopen… In de winkel ofzo lijkt het me vrij sterk om iets te vinden eigenlijk… Daarom zoek ik een goede site daarvoor, maar ik weet dus echt niet welke want voor de poster die ik dus wil hebben (Once Upon a Time) kun je het eigenlijk alleen maar in Amerika kopen… Hopelijk heeft iemand een oplossing?

(sorry als dit topic verkeerd staat of niet mag)

Ebay/aliexpress! Goedkoop, ze komen vaak gewoon netjes verpakt aan en super goedkoop. Je moet alleen wel lang wachten (rond de 3 weken vaak).

Jaa daar had ik dus ookal gekeken maar ergens ben ik echt bang dat het niet betrouwbaar is ofzo aangezien ik geen ervaring met ebay heb eigenlijk :flushed:

Ik heb wel eens posters besteld op Amazon.de, komen best snel aan en verzendkosten vielen ook wel mee!

Ik heb een wereldkaart besteld op Ebay en die kwam gewoon aan, dus zou het proberen via Ebay :slightly_smiling_face:

Ebay is betrouwbaar hoor. Gewoon even goed kijken naar het feedbackpercentage van de verkoper en anders heb je sowieso ook nog garantie via Paypal (waarmee je moet betalen op Ebay).

We hebben ook een Ebay topic, daar kun je ook je vragen dan evt kwijt http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/show-je-laatste-ebay-aankoop-met-linkjes-4-241287.0.html