poster

helleuu

ik moest een poster maken, er moest een hond, een fabeldier, een bank, een brug, een pak hondenvoer en een bekend persoonlijkheid in te zien zijn. Dus nee, het is nog lang niet af, maar ik heb dit dus nu en moet nog het pak hondenvoer in haar hand zetten en op de achtergrond een raam waardoor je een brug ziet maken. Het hondenvoer (krachtvoer) moet aangeprezen worden, dus ik wilde de kleuren rustig houden en het hondenvoer er dan uit laten springen.

maar ik wilde dus even weten wat jullie ervan vinden :blush:

http://i50.tinypic.com/2pr920g.jpg

dankjulliewel :’)

xx

leuk!! mooi gemaakt
alleen ik vind de schoenen een beetje niet-kloppend/vreemd, mischien zou je die nog kunnen veranderen als je wilt (ik kraak je niet af, maar wil je alleen maar helpen :wink:

Ja klopt, daar heb je gelijk in. Die ga ik veranderen :grinning:

ik vind hem heel leuk! Maar indd die schoenen kloppen niet echt.

Mooi getekend en bedacht, alleen de outfit van die mevrouw vind ik misschien iets te bloot en ordinair en ik krijg er foute gedachten bij in combinatie met die hond, maar misschien ligt dat aan mijn sick mind ipv. aan jouw tekening ?

Uh… Ja, het ligt aan jouw gedachtes XD

@FeedYourHead - Haha, same here.

Hij is gaaf! De schoenen kloppen inderdaad niet helemaal, maar dat is wel duidelijk nu denk ik. (:

En die scheiding mag wel iets dunner, het lijkt net alsof er een stuk is weggeschoren ofzo… Hehe, maar ik vind het wel erg leuk :grinning:

Van die scheiding kan je misschien nog een haarspeldje maken :wink:
Ik vind het een leuk idee, mooi getekend! Ik zou het in elk geval niet zo mooi kunnen…

[i]Nou bedankt voor de reacties :grinning:

de scheiding en schoenen ga ik idd nog veranderen, maar hij is sowieso nog lang niet af (:[/i]