Poster plak verwijderen

Ik heb net m’n posters eraf gehaald, maar nu blijven er stukjes van die plak op m’n muur zitten. Heeft iemand een idee hoe je dat er (snel) af krijgt?

Ik heb geen vlakke muur, maar met van die bobbeltjes erop, en daar blijft het dus tussen zitten.

Ik krijg 't ook niet weg, heb ook een muur met structuurverf. Veel krabben, proberen het weg te krijgen door het andere plakgum erop te plakken en dan weer weg te trekken… Veel geduld.
Soms werkt het, maar ik heb ook nog delen waar het blijft zitten.

Bij mij zitten er nog kleine stukjes op omdat mijn ouders het behang geverfd hebben (in een overigens vreselijke kleur) en ik de verf er dan mee af trek. Ik zou het dus ook niet weten. Misschien heel voorzichtig ervanaf pulken?

.

^Nee, buddies. Dat zijn van die kauwgomachtige dingen waarmee je posters op kan hangen zonder de poster en (als het goed is) de muur te beschadigen. Niet dus.

sticker verwijderaar?

komkommers

Als je iets op de muur wil plakken schijnt tandpasta trouwens ook te werken :grinning_face_with_smiling_eyes: (niet uitgeprobeerd)

Ik heb de oplossing al gevonden! Ik ben er voorzichtig met wasbenzine overheen gegaan en toen ging het ook weg.

Bah gaat dat niet schimmelen ofzo?