Postbezorging op maandag

Als iemand iets op zaterdag voor 5en op de post doet, wordt het dan op maandag bezorgd bij mij? Via postnl.nl wel maar wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Wij krijgen geen post op maandag…
Maar anders zou je dat dan wel krijgen ja, neem ik aan.

Nee, bij ons komt er zelden op maandag post. Vaak alleen maar folders.

Wij krijgen geen post op maandag!

Nope, ik krijg ook nooit post op maandag!

Krijg nooit post op maandag.

Op maandag worden alleen hele belangrijke dingen bezorgd zoals rouwkaarten etc.

Op maandag worden alleen de pakketten bezorgt die ze zaterdag niet bezorgt kregen. Dus geen nieuwe pakketten!

Bij ons wordt de brievenbus op zondagmiddag geleegd, niet op zaterdag. Maar ja, over het algemeen bezorgen ze alleen belangrijke post op maandag.

op maandag wordt wel post bezorgd, maar dat is zooo weinig. komt doordat in het weekend de bedrijven geen post versturen. en dat is juist de meeste post doordeweeks. het lijkt dus alsof er geen post wordt bezorgd op maandag, maar dat is wel zo! alleen krijgen de meeste mensen zelden wat.

Het gaat om twee carnavalskostuums die ik via Marktplaats heb gekocht (van twe verschillende verkopers). Ze hebben allebei beloofd ze morgen voor 5 uur op de post te doen. Maar bezorgt PostNL die dan maandag, of bezorgen ze maandag echt alleen rouwkaarten en belangrijke post en wachten ze dus met de andere brievenbuspost? Heb ze maandagavond nodig (of nou ja moet er als ze maandag aankomen een van de twee kiezen), dus hoop wel dat ze maandag aankomen!

gewone brievenbuspost wordt ook bezorgd

Oke, thanks! Hoe zit het als iemand het zondag op de post doet voor 5 uur? PostNL zegt dat dat ook op maandag bezorgd wordt, iemand daar ervaringen mee?

Das niet helemaal waar. Bij ons wordt op maandag niet bezorgd, vanwege bezuinigingen. Er was op maandag de minste post, dus hebben ze die dag geschrapt.
Dat is bij ons zo, hoe het ergens anders is weet ik natuurlijk niet.

Op maandag krijg ik alleen kaarten…