postbezorger netwerk vsp.

haaai, ik had gelezen op internet dat als je 16 bent dat je dan postbezorger kan worden. ik had een paar vraagjes daarover;

• hoeveel verdien je er ongeveer mee?
  • is er altijd veel post?

xxx

Toen ik 16 was deed ik dat in de zomer… en ik verdiende belachelijk weinig, en kreeg 3 uurtjes per dag betaald. Dus ook als ik korter aan het werk was, maar als ik bijvoorbeeld 4 uren bezig was kreeg ik niks extra daarvoor.

Ik heb dat een hele tijd gedaan, best een aanrader!
Hoeveel je verdient verschilt per wijk, en je krijgt altijd per stuk betaald. Dus voor een wijk met veel vrijstaande huizen waar je veel moet lopen/fietsen, krijg je meer betaald dan voor een wijk met alleen maar flats. En het gaat per stuk, dus als je doorwerkt krijg je meer per uur betaald. Ik ben overal wel snel mee, en zat met dat baantje altijd wel op 8-11 euro per uur. (:
En het verschilt dus per week, hoeveel post je krijgt. Het is lang niet altijd veel, maar in deze periode (april-juli) had ik volgens mij wel altijd redelijk veel. Je kan ze denk ik wel om een indicatie vragen voor jouw wijk!

Wanneer heb je dat gedaan dan, is dat al lang geleden? Ik ben er net een paar maanden gestopt en toen werkte het dus niet zo… Raar!
En bedoel je wel echt de post? Want de folders verdienen wel heel slecht. :stuck_out_tongue:

^ Ik werkte bij tnt, bijna 3 jaar geleden. Het was ook zo dat die 3 uurtjes altijd midden op de dag waren. Dus mn hele dag was verpest. terwijl ik niet eens een tientje bijelkaar had gewerkt -___-

Oooh ja, bij TNT wel inderdaad. Dat is inderdaad rot, ik heb bewust voor NetwerkVSP gekozen toen haha!