Post wel of niet bezorgd op maandag (vandaag, Valentijn)?

Hello!
Ik heb gisteren een kaartje voor mn vriend op de post gedaan voor Valentijn. Nu heeft hij de mijne persoonlijk hier gebracht omdat hij zei: ‘Tnt bezorgt niet op maandag.’

Is dat echt zo? Want dat zou bizar zijn met Valentijn. En neeeee ik heb gegoogled maar kon niets vinden (of ik zoek slecht).

Ik geloof dat dat wel klopt, op maandag krijg ik nooit post!

Maar als je een kaartje op zondag op de bus doet, komt ie toch sowieso niet aan, ondanks wel of geen post op maandag? :flushed:

Klopt, TNT bezorgt normaal gesproken niet op maandag. Maar volgens mij op speciale dagen, zoals valentijn enzo wel.

Ik heb net een kaartje gekregen hoor van de TNT. Nouja, niet van TNT ofcourse.

Ik heb hier pas nog naar gezocht en op de zondag voor valentijnsdag zouden de brievenbussen WEL geleegd worden.

Volgens mij was het altijd zo: op zaterdag wordt de brievenbus niet geleegd zodat de postbezorgers op zondag niet hoeven te bezorgen en op zondag wordt ie wel geleegd en dus wordt er maandag wel bezorgd. Maar het kan ook zijn dat het net andersom is maar dit dacht ik altijd. :slightly_smiling_face:

ik weet niet of ze altijd op maandag van de tnt de post bezorgen maar ik heb vanmiddag wel een valentijnskaartje van mijn vriend gehad en ook 1 van mijn tante die ze gister middag op de post heeft gedaan. dus ik denk dat de jouwe ook wel aan komt hoor :slightly_smiling_face: en anders krijgt hij morgen een verassing :stuck_out_tongue:

Jawel, daar kwam zelfs nog een brief over. Als het zondag maar vóór 17.00 op de bus was zou het gewoon bezorgd worden.

Zou wel goed dom zijn van de tnt om met valentijn niet te bezorgen :’) Lopen ze heel wat kaartjes mis.

Ben ik ff blij dat ik zondag toch nog naar de brievenbus ben gegaan om 4 uur xD

Ze bezorgen gewoon hoor.
Deed gisteren kaartje de deur uit en die is vandaag gewoon aangekomen.
Dus als het goed is komt ook jouw kaartje vandaag bij je vriend aan.

Ok ik typ in bij google: tnt bezorging valentijnsdag
Dan krijg je gelijk dit:
http://www.gooieneemlande…wij-maandag-Valentijnsdag!

'Wie twijfelt of TNT Post maandag (Valentijnsdag) een kaartje voor zijn of haar grote liefde thuis bezorgt, kan gerust zijn. Zegsvrouw Wendy Eelsing van de nationale postverspreider: ,Ik weet niet waar de verwarring vandaan komt, maar de kaarten die op zaterdag 12 of zondag 13 februari voor zessen in de oranje brievenbus liggen, worden maandag - Valentijnsdag - gewoon bezorgd.’’

Dus weet niet waar jij op gezocht hebt, maare :’)

Kaartje is aangekomen =D
Thanks all!

Ja dat dacht ik ook? Ik krijg wel vaker post op maandag. Maar alleen als ie zaterdag voor 17 uur gepost is geloof ik.

Mijn moeder werkt bij TNT en er wordt sowieso altijd bezorgd op maandag! En gister dus ook…

ligt volgens mij aan de postbode…