Post verwijderd

Post verwijderd

Wat heftig om te lezen dit! goed dat je het van je afgeschreven hebt, dat kan inderdaad opluchten.
Het lijkt nu misschien een uitzichtloze situatie, maar dat is het niet.

Het klinkt niet alsof jullie op dit moment samen horen te zijn, maar ik snap dat je dat misschien niet wil horen.
Ik zie je zeggen dat je zonder hem geen reden meer ziet. Misschien moet je proberen wat redenen te zoeken. Al is het iets kleins, om je aan vast te houden.

Wat voor hulpverlening krijg je op dit moment?

Ookal kennen we elkaar niet, je kan me altijd een berichtje sturen om te praten. Ik vind het zelf altijd wel fijn om te praten met iemand die ik niet persoonlijk ken.

Mijn god… Wat een heftig verhaal! Wat knap dat je dit durft te delen. Je mag mij ook altijd noten. :sob::muscle:

Te snel op verzenden geklikt haha. Maar ik weet ook even niet goed wat ik kan zeggen, wat kan helpen. Het lijkt me zo zwaar voor je voelen… Wat hem betreft is het misschien wel beter om hem nu los te laten. Zoals Sugar al zei, misschien kunnen jullie nu niet echt samen zijn.

Heftig, je mag mij ook noten als je wilt praten.

En onthou : Alles gebeurt met een reden.

Daarbij: je moet eerst zelf stabieler en sterker worden, je hebt mogelijk nog veel te verwerken. Hij heeft ook dingen aan zijn hoofd en zou eerst aan zichzelf moeten werken om beter om te gaan met situaties.

Hoe jullie nu zijn, zal niet helpen in jullie relatie, want het resulteert continu in geruzie en elkaars grenzen overschrijden. Jullie relatie is niet stabiel en neemt ongezonde vormen aan.