Post spam door oude bewoonster?

Wij krijgen dagelijks minimaal 1 advertentie brief/blaadje wat dan ook op naam van de oude bewoonster binnen. Ze doet/deed blijkbaar aan iedere mogelijke loterij en actie mee, van zo’n beetje iedere energiemaatschappij krijgen we blaadjes, vreemde informatiepaketten enzo.

Het is best wel irritant, we hebben ook wel eens iemand van een energiemaatschappij aan de deur gehad die op zoek was naar de oude bewoonster.

Nu kan alleen niemand meer iets over haar vinden, het huis stond al een tijd leeg toen mijn vriend het kocht en we wonen er inmiddels al een jaar. De buren zeggen allemaal iets anders over haar, de ene zegt dat ze dood is en de ander dat ze naar een tehuis is gegaan.

Ik zou het wel fijn vinden als ik dit op kan zeggen ofzo maar om nou al die maatschappijen en organisaties te gaan bellen/mailen. Kost mij ook weer tijd/geld. Heeft iemand enig idee of er een soort ‘bel-me-niet-register’ is maar dan voor post? Of een andere manier om dit op te lossen…

Post retour sturen, en er met watervaste stift op zetten 'RETOUR, WOONT HIER NIET MEER".

Retour sturen inderdaad maar is ook zo een gedoe…

Klopt, ik heb dit ook gehad met de oude bewoners alleen dan met incasso bureau’s.

Wij krijgen ook nog steeds post voor de oude bewoners. Wij wonen hier 8 jaar en daarvoor stond het huis al 3 jaar leeg :’)

Ik denk niet dat er veel anders mogelijk is dan het retourneren of idd opzeggen.

mijn oma woont in zown seniorenwoning en kreeg ook heel veel post van de vorige bewoonster die ook nog was overleden.
Steeds retour gestuurd met dat ze hier niet meer woont. Uiteindelijk ook erop gezet dat ze al een tijd was overleden en toen stopte het pas.

Best wel vervelend…

Zelf had ik een studentenwoning en de vorige bewoner vroeg of ik de post voor hem wilde bewaren. Prima uiteraard gedaan. Maar hij kwam nooit meer, ik hem een smsje gestuurd, later nog eens berichtje via fb. Helemaal niets.
Na 3 maanden had ik echt een mega pakket aan post, heb ik er maar allemaal opgezet retour afzender dhr woont hier niet meer en in de brievenbus gedaan.
Zelfs tandartsafspraken enz kwamen per post binnen :confused:

Ik heb echt exact hetzelfde. Post retour sturen werkte voor geen meter, dit werd genegeerd. Ik heb de belangrijke bedrijven gebeld (waterbedrijf, bedrijven met aanmaningen etc) en de rest gooi ik gewoon weg, ga er na 2,5 jaar geen moeite meer insteken