Post jouw NS-hartkloppingen

Hallooo,

Ik had vandaag voor het eerst het nshartkloppingen tumblr doorgelezen en ik vond dat echt leuk en schattig om te lezen, zo leuk dat ik ook benieuwd ben naar jullie eigen ervaringen. Zelf reis ik bijna nooit met de trein dus zoiets heb ik niet meegemaakt. Maar jullie vast wel dus post hier jullie NS hartklop momenten!
Heb je geen idee waar ik het over heb, en denk je: what the fuck zijn ns-hartkloppingen? Lees vooral die tumblr door: http://nshartkloppingen.tumblr.com/ (:

Ik werd een keer uit eten gevraagd in de trein door een 25 jarige man.
Hij wist niet dat ik toen de tijd 14 was :’) . Verder wel een aardige man hoor. Helemaal niet pedo-achtig ofzo, want ik zie er ook wat volwassener uit. Ik nam het hem niet kwalijk. Vond het alleen heel ‘oppeens’.

Ik ben een keer uitgeweest met een jongen die ik had ontmoet in de trein. Was heel gezellig, maar om 10 uur moest hij ineens weg want zijn vriendin zat op hem te wachten. :’)

Maargoed dat is niet echt wat je bedoelt denk ik, dus up!

^ Nee hoor zulke dingen zijn ook leuk om te lezen :slightly_smiling_face:

Haha leuke verhalen. Ik reis niet zoveel met de trein en ik heb een vriend (niet in de trein ontmoet) maar ik ben benieuwd naar leuke verhalen!

Leuk om te lezen!

Er zat een keer een jongen voor me en die was echt onwijs sexy en ik had al door dat hij steeds naar achter keek naar mij dus dan keek ik hem aan en keek ik weer weg. En dat ging een tijdje zo door en uiteindelijk zei die ‘je hebt echt mooie ogen’ dus ik helemaal verlegen ‘dankje’ en toen begonnen we te praten, vroeg die of ik een vriend had, die ik helaas wel had toen waar ik naar onderweg was :’) En toen hebben we de hele rit zitten praten en lachen en zijn we samen de trein uit gelopen en toen stond m’n ex er -.-

Helaas nooit meer gezien maar hij was echt heel leuk c:

Haha superleuk! Ik kende al wel www.treinflirt.nl, maar deze nog niet :p. Ik houd van flirten in de trein ghehe.

Aaaah, echt leuk!

Haha ik dacht dat het ging om ergernissen in de trein, dat je zo boos werd dat je hartkloppingen kreeg :’)

Ik dacht dat het om Nick en Simon harkloppingen ging :’’'D

Haha en ik dacht dat het ging om momenten dat je bijvoorbeeld vergeet uit te checken of dat om je kaartje gevraagd wordt en je hem niet kan vinden, dat soort dingen. xD
Goh, dat een topictitel op zoveel verschillende manieren geïnterpreteerd kan worden. :’)

Oh mijn NS-hartkloppingen bestaan meer uit het missen van trein of totale chaos op het station. Dat bedoelde je dus niet.

Maar goed, ik flirt nooit in de trein. Eigenlijk ben ik altijd aan het lezen in de trein haha.

hahaha, oke misschien niet zo heel leuk voor jou, maar wtf!

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ben ik de enige die wel meteen wist waar het topic over zou gaan :stuck_out_tongue:

Mehh ik wil ook leuke hartkloppingen in de trein. Ik ging wel ooit tegenover een jongen zitten die heel aardig was (en hij was erg leuk), we lachten wel eens naar elkaar. Maar verder niets.

Oh en er was ook ooit een man die minimaal 40 jaar was en de hele tijd naar mij keek en lachte. Hij leek wel aardig, maar volgens mij had hij sowieso al kinderen van mijn leeftijd :stuck_out_tongue:

Ik krijg wel hartfalen van de NS?

Nouja OT: telt het ook als het met je eigen vriendje is? Op dinsdag pakt hij een uur eerder de trein zodat we samen kunnen reizen en samen wakker worden. Dat is voor mij wel het hoogtepunt van een weekje treinreizen.

En ik heb mijn ex leren kennen in de trein, maar dat is niet iets waar ik de NS dankbaar voor ben. Dat had niet gehoeven xd

ahhh zo schattig, ik ga die website meteen volgen!