Post je allereerste bericht!

In het Harry Potter topic. Vet random, als ik dit nu zo terugzie weet ik niet zo goed wat er precies geweldig was :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oké hoe zie ik dit?

Diepzinnig.

Ah, dan is dit mijn eerste bericht haha.

Wel geniaal dit topic!

Mijn 1e bericht was in het automutilatie topic dus die ga ik niet citeren.
Maar gezien het feit dat dat in februari 2015 was, komt 't toch wel even binnen dat ik dit al lang doe.

nc

Ik ben nu ook mijn berichten aan het teruglezen, en jezus. Wat is dat cringey zeg. Ik weet echt niet wat ik dacht toen ik dat schreef :cold_sweat:

Up

Over waar je leuke jongens kan vinden :’) Blijkbaar heeft het mezelf niet geholpen in ieder geval.

En ik zit hier echt al veel te lang shit.

8 oktober 2010 …

Up

Fucking 2008.

Waar kan ik dit vinden? :flushed:

In de roze maar is tegenwoordig witte balk profiel je muis ophouden en dan mijn bijdragen en dan laatste/eerste bladzij.

Op mijn profiel? Ik kan dan niet naar de laatste bladzijde.

haha ohja ik had de ambitie om naar engeland te verhuizen om in een kostschool te gaan wonen

Ik wilde dus mijn haar verven :stuck_out_tongue:
Ik dacht dat ik hiervoor ook nog berichten had geplaatst, maar die zijn ineens onvindbaar…
Korte reflectie: Mijn haar heb ik voor de onderste helft laten blonderen bij de kapper, groen erin gegooid en toen was mijn haar felgroen :stuck_out_tongue:
Maar dit wel pas op mijn 18e. Daarvoor is mijn haar rood, bruin en donkerblauw geweest. Geen dipdye meer gehad dus.

Dit is dus van mn huidige account, mn eerste kwam uit 2011 denk ik maar die heb ik allaaaang verwijderd :’)

Pff, ik keek dus nog even naar andere berichten die ik heb geplaatst, echt niet normaal…
Het moment dat ik een topic aanmaakte omdat ik dacht dat ik verliefd was op een of andere gast, die een date kreeg met mijn vriendin… Wat bezielde me :flushed:
Het taalgebruik ook, niet normaal. Can I please die