Post je allereerste bericht!

Gaat over mascara. :’) Oh en ik heb meer goudachtig blond ipv donkerblond denk ik? Maar oke.

Van dit account:

Ik zat toen nog volop in m’n 5sos fangirl fase :")

[/quote author=Klaasje link=topic=320988.msg277192155#msg277192155 date=1446245215]
Ik heb een enorme crush op een ± 40 jarige vent, en ik schaam me dóód. Als hij praat kan ik ook alleen maar denken aan seks met hem :’). Schaam
[/quote]
Wtf is/was mis met mij.

Die fase heb ik ook gehad :grinning_face_with_smiling_eyes:

In het ‘Je laatste cijfer’ topic. Ik was blijkbaar zo blij met mn cijfer dat ik er speciaal een account voor heb gemaakt om t op girlscene te plaatsen lol :joy:

Jk

Ik kan via mijn account maar 4 jaar terug kijken?
Maar dit was denk ik een van mijn eerste berichten, ik was toen echt fan van <3 hahaha.

[quote]
6 jaar geleden

[color=rgb(50, 50, 50)][font=Arial]moomin heeft gereageerd op artikel[center]- [color=rgb(197, 65, 100)]Mijn leven met… psoriasis

[i][size=12px]
ik vind haar niet zo mooi![font=Georgia][color=rgb(115, 115, 115)] [quote]

duidelijk :cold_sweat:

Dit dus :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik had in 2011 alleen wel een ander account, geen idee meer welke, dus dit is niet m’n officiële eerste bericht

Mijn allereerste bericht was een nieuw topic, help :’’’)

@Klaasje ik ga helemaal stuk :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu ja, die van mij was niet veel beter haha

hoe kan je citeren vanuit een ander topic ? :’)

ik had ook een keer zo’n topic geopend haha maar is echt al jaren geleden

Doet dit topic ook raar bij jullie? Die witte achtergrond is bij mij helemaal weg :cold_sweat:

^Is bij mij ook.

Waar kun je je eerste bericht vinden?

Mijn allereerste bericht was de opening van een Twilight fanfic :")

Ik heb toevallig onthouden dat mijn eerste bericht de start van een verhaal was, haha!
Anders zou ik het ook niet weten.

^ Geeft niet. Iemand weet vast wel het antwoord.
Ik benieuwd naar mijn eerste bericht, al had ik hiervoor nog wel 1 of 2 andere accounts.
Volgens mij met dezelfde naam die ik toen heb veranderd toen ik dit account aanmaakte.
Dus ik denk niet dan mijn eerste bericht post sinds het begin maar wel van dit account :’)
Eerst het bericht vinden haha.

Ga naar je profiel, dan naar bijdragen en dan gewoon de eerste pagina. De pagina waarop je begint zijn de nieuwste berichten. Volgens mij kan iedereen dit ook gewoon van elkaar zien.

Citeren uit een ander topic: Gewoon het citeerknopje en dan de tekst volledig kopieren. Alleen als een topic dicht is kun je niet meer citeren, ik kan het nog wel dus ik kan het ook wel voor je doen ahaha.

^ Ik zie nergens ‘bijdragen’ staan haha

Ooooh, ik zie wat Kopje bedoelt.
Niet rechtsbovenin je profiel, maar als je op het forum bent in die balk bovenaan tussen ‘Girlscene’ en ‘Help’ in.
Mijn profiel > mijn berichten > laatste pagina onderaan.