Post hier je kunstwerkjes van toen je klein was topic.

hallo,

aangezien ik geen topic hierover heb kunnen vinden leek het me wel leuk er eentje te maken. Hier kun je al je tekeningen en knutselwerken posten die je gemaakt hebt als klein kind, en dingen die je bijvoorbeeld op de basisschool gemaakt hebt. Als jullie dit topic onnodig vinden of het toch al bestaat mag het wat mij betreft gesloten worden, maar het leek mij wel en goed idee.

oké ik begin!

Dit is een kat van papier maché die ik in groep zes heb gemaakt. Het moest eigenlijk een spaarpot worden, maar ik vond het een te groot risico om een gat in de onderkant te maken en ik wist ook niet waar ik zo’n rubberen ding vandaan kon halen om erop te doen. Dus hij staat nu gewoon voor de show in mijn kamer :stuck_out_tongue:

Ah wat leuk zo’n topic :grinning: Ik heb mijn beeldjes die ik op de basisschool heb gemaakt laatst in een doos naar zolder gedaan helaas. Maar deze kwam ik een tijdje terug nog tegen:

In groep 6/7 werkte ik graag met aquarelverf. Daarna echt 10 jaar niet meer aangeraakt ofzo, en nu begint het pas weer een beetje terug te komen :stuck_out_tongue:

^Damn!

Ik tekende vroeger altijd paarden met een rond hoofd totdat ik ns een paard zag:P

wauw mooi Yisha! dat je dat op zo’n jonge leeftijd al kon, chapeau.

Dankjewel :flushed: Ik zat in groep 6 en 7 wel op tekenles, dus dat heeft ook vast wel een beetje geholpen :stuck_out_tongue: