Hoi allemaal!
December is een echte feestmaand: eerst sinterklaas, dan kerst, oud & nieuw en misschien heb je wel een gala. Weet jij al wat je aan doet met de feestdagen? Post hier je outfits!
Ik heb gister een galajurkje gehaald bij de H&M op de Dam, post later wel foto als ik ook sieraden enzo erbij heb. Het is voor het “nieuwjaarsgala” van school. Op 7 januari :laughing7:
Aah leuk! Ik heb ook een gala van dansen binnenkort, dan wil ik ook een jurkje bij de H&M bestellen! Ik weet alleen nog niet wat ik met oud & nieuw aan doe…
Ik heb echt niets speciaals voor kerst en oud&nieuw :’).
omg, i’m in love with this dress!
http://best.booztx.com/cache/products/1328x1736/40003495_BLACK.jpg
Deze met kerst, of deze in’t zwart/wit gestreept (heb ik in de kledingkast liggen)
oeeh die schoenen zijn vet! haha
oee ik ben benieuwd !
Ben nog op zoek naar een jurkje :’)
Met kerst gewoon wat in mijn kast hangt en er een beetje leuk uitziet.
Met oud en nieuw: zo veel mogelijk vesten en sjaals.
omg, waar kan je die kopen, love it <3!
Ik heb nog geen outfits gekocht, maar dit jurkje vind ik in ieder geval wel leuk:
Ik heb vorig jaar of 2 jaar geleden bij H&M een setje gekocht van een zwart jasje met ronde hals en ‘pyramide-kraaltjes’ [lijken zwarte studs] en een high-waisted kort broekje erbij. Het broekje zit me alleen iets te strak en hij is echt [letterlijk en figuurlijk] rete-kort. Maar, mocht ik wat gewicht kwijt zijn, dan dat.
Anders probeer ik wel wat anders te mixen. Zal wel foto’s maken als ik er over uit ben
upje voor 2011!
Ja ben benieuwd naar iedereen hun outfit heb inspiratie nodig…
ik heb met kerst in ieder geval altijd een rood kleedje aan en ik heb er 3 denk ik om uit te kiezen
bij h en m gekocht de meeste
en voor nieuwjaar heb ik nu een champagnekleurig jurkje
ook van h en m
Als de H&M site weer redelijk doet, laat ik mijn jurk zien =)
Geen idee
mijn lange donkerblauwe gala dress inkorten tot een korte cocktail dress ?
-
De PERFECTE gelegenheid om VEEEEEL glitter, pailletjes, kant, etc. aan te doen!