Post hier je favoriete boek!

Hallo!

Nou ja, de titel zegt het al: Je post hier gewoon je favoriete boeken, met daarachter de naam van je schrijfster…

Ik weet gewoon niet meer welke boeken ik moet gaan lezen, omdat het er zoveel zijn :astonished:
Dus als er boeken zijn die andere mensen gewoon móéten lezen, dan kun je de titel + auteur híér posten!

xx.

Stephenie Meyer - Twiligt, Nieuwe Maan etc.
Simone van der Vlugt - Schuld

zoekfunctie?

anyway; twilight saga - stephenie meyer
harry potter :grinning_face_with_smiling_eyes:
marley & ik
gossip girl
no & ik

etc…

Harrrry Potttter :headbang2

Vroeger toen ik ze gelezen had , was ik boos dat mijn brief voor zweinstein nooit was aangekomen XD

Oooh, ik heb niet echt een favoriet boek. Ik ga niet uitleggen want dat wordt echt tl;dr.

Neil Gaiman - American Gods
Neil Gaiman & Terry Pratchett - Good Omens
Douglas Adams - Hitchhiker’s Guide to the Galaxy (de hele serie, maar vooral Restaurant at the End of the Universe)
David Levithan - Boy Meets Boy
EM Forster - Maurice

Ik oooook D:

Toen ik elf was dacht ik echt van ‘jaaaaa!’ en toen kwam hij niet, en toen dacht ik ‘ja, maar ik zit ook nog in groep zeven, misschien komt hij als ik naar de middelbare ga!’.

Een Engelse vriendin van me vertelde dat haar lerares na het lezen van het eerste boek voor de klas acceptatiebrieven had gemaakt voor de hele klas voor Zweinstein (ze waren zeven geloof ik?) en dat dat een ‘bad idea to do with seven year olds!’ was.
en toen ze op king’s cross was is ze tegen die muur aangerend hahahahaaa

“Was alles maar konijnen” van Renske de Greef.

Hahha ik zat me laatst met mijn vader af te vragen hoeveel gekken er tegen die muur aan liepen (helemaal op 1 september).
En ik weet van mezelf gewoon dat als ik daar ben ik toch stiekem even die muur aanraak om te kijken of ik er doorheen kan. X’D

Ik hou van een bepaalde schrijfstijl. Engels en ouderwets. En dan van die engelse humor en tegelijkertijd heel mooi.

Charles Dickens - Great Expectations
Ian McEwan - Atonement
Susanna Clarke - Jonathan Strange & Mr. Norrel (heeerlijk boek)

The pianist - Władysław Szpilman,
En verder weet ik het zo snel even niet.
Komt een vrouw bij de dokter van Kluun vond ik ook wel echt heel erg mooi.

Jenny Downham - Voor ik doodga (echt een aanrader)
Helen Vreeswijk - Chatroom
Anee-Laure Bondoux - Zo gaan die dingen
Harry Potter !(L)
(Ik ging ook altijd op die brief wachten! En ik vroeg me ook af of hier in nederland zo’n muur was :stuck_out_tongue: )

Ik hou van alles van Cecily von Ziegesar en Zoey Dean.
Maar mijn lievelingsboek is echt wel ‘De magsiche datum’ van Zoey Dean.

Bijna alle chicklit o.a
Gossip Girl
The It-Girl
boeken van Zoey Dean
de Au Pairs
de Prins- serie van Tyne O’Connell

ik heb hem gister gelezen, ‘gebroken soep’ van jenny Valentine. in een ruk uitgelezen, terwijl ik nooit echt een snelle lezer ben. verder ‘3 meiden & de liefde’ van jacqlyn moriarty.

( trouwens dat op kings cross is echt mega nep! er zit een supergroot stuk tussen perron 9 en 10 ( een soort aparte ‘hal’) en het is gewoon een vlakke muur waar boven hangt ‘perron 9 3/4’ ik voelde me echt genaaid toen ik daar kwam hahaha )

Shopaholic & baby, I love that book!!

harry potter van J.K. Rowling
komt een vrouw bij de dokter van Kluun
dodelijk dilemma van Stephen King

Candy, van Mian Mian, een Chinese schrijfster.

Zomerzeer van Hilde Hagerup.
3 Meiden & De liefde van Jaclyn Moriarty

en verder nog veel boeken waar ik niet op kan komen :]

Wij twee jongen - Aline Sax
Schaduwleven - Aline Sax
Jehanne - Simone Vandervlugt
Harry Potter boeken ( 1 tot 7 ) - Jk.Rowling
Twilight saga - Stephenie Meyer

da’s een prachtige film <3

ik weet nog dat ik eens een brief naar Daniel Radcliffe ( harry potter ) had gezonden :stuck_out_tongue: en ik was zoooo blij dak antwoord had gekregen
natuurlijk wasset wrs zo’n brief dat zon 1000keren kopieren xD en er zat een foto mét handtekening bij