Post hier je allereerste reactie op girlscene!

Topic: One Direction

Hallo, ik ben hier nieuw, en ik zou graag mee willen kletsen over de boys

Ik weet wel dat mijn eerste reactie iets was waardoor ik gelijk 2 meisjes tegen me kreeg omdat ik moest lachen omdat een vriend iemand had uitgescholden die ons stond uit te schelden :’)

Deze muziek staat nu allang niet meer op mijn ipod. Toen was ik nog heeeel erg fan van de Jonas Brothers :’)

laatmaar ._.

BLACK!

‘Touch my body in myn onderbroek.’

Ik zie niet eens hoe ik mijn avatar verander, toch nog even goed zoeken haha.

[size=1em]http://www.iiiiiiii.com/[size=1em]http://www.ooooiiii.com/
[size=1em]en je hebt er ook een songtekst van >.<

Whaha ok, dat is mijn eerste reactie op deze account…

op pagina 507

[color=rgb(0, 0, 0)] / Bijna 19 en nog geen vriendje gehad …[/b] 30 augustus 2008, 16:59:51 »
Wow dit is echt heel fijn, ik ben zelf bijna 19, en heb geen vriendje of echte sex gehad, en k begon vet aan mezelf te twijfelen, door mn omgeving enzo.
maar het is echt heel fijn om te weten dat ik niet alleen bent, en toch niet raar bent.

zelf wacht ik gewoon op de ware:D

was ook de reden dat ik bij GS terecht kwam :stuck_out_tongue: op de ware heb ik niet gewacht, maar ik heb wel de 2 na ware al meer dan 3 jaar :grinning:

Food & Sport / Wat raak jij nou nooit beu gegeten?« Gepost op: 01 februari 2012, 13:34:50 »
Slagroomtaart, McFlurry’s en macaroni :grinning:

Maja dat is dit account en ik zit al op gs sinds 2008 ofzo maar ik kan niet op die accounts want daar heb ik ban…

[i]Liefde & Boys / Bij welk liedje denk je aan hém?« Gepost op: 06 augustus 2008, 22:42:16 »
uit elkaar- van yes-r :S
helemaal dat begin

‘er was niemand die me kende zoals jy vanaf de eerste dag waren wy n feit EN NIEMAND DIE T WIST VAN JOU EN MY ACHTERAF GEZIEN WAS DAT DE LEUKSTE TYD MAAR DE ruzies EN VERHALEN KWAMEN LATER IK VROEG MEZELF AF MOET IK DIT MAAR LATEN IN MN HOOFD STROGGELDE IK MET AL DIE VRAGEN omdat ik niet over gevoelens kon praten’
je snapt wel dat de hoofdletters dat is wat op ons slaat :frowning_face:[/i]

Spelletjes / Het grote “sla-met-je-hoofd-op-het-toetsenbord-spel”« Gepost op: 07 juli 2008, 00:57:32 »
rtfy

Rijdend Tilt Fred ysjes o.o
Lowl kheb hoofdpijn
:woman_facepalming:

Even kijken :
JEETJE MINA! Weet je wat ik dus TOTAAL niet snap… Voor MJJ z’n dood keek echt niemand hier naar hem om. Iedereen vond hem waarschijnelijk eng, en d8 dat ie pedofiel was. En nu is iedereen hier zo van BOEHOE ik mis hem… RIP MJ ahhhh… ik ga op je stemmen op de tmf charts… I LOVE BILLY JEAN… oeh oehhhh NEE SERIEUS wat heeft iedereen?! OVER "N MAAND zijn jullie m tog vergeten… WAAR SLAAT UBERHAUPT DE naam van deze topic op: We love Michael Jackson #2 yeah right… We love Michael Jackson MEN ASS

Maar dat heb ik niet geschreven :stuck_out_tongue:

[color=rgb(0, 0, 0)] / Wie was lady gaga eigenlijk voor ze ‘lady gaga’ werd?[/b] 04 oktober 2009, 20:25:56 »
ik vind zowel brunette en wat ze nu heeft wel leuk hoor

Hehe… 3jaar geleden alweer, heb niet zoveel berichten maar oke, was niet zo actief op gs

M’n vader, opa, oma, overgrootoma en huisdieren.
In zo’n topic over welke dierbare je mist ofzo.

[color=rgb(0, 0, 0)] / Het Girlscene huis - Story[/b] 03 december 2010, 22:37:43 »
wat is dit eigenlijk xD

ik had eerst een andere account, heb deze pas sinds augustus, maar toen dit:

mijn haar is ongeveer tot onder mn borsten, donkerblond, met in de zomer lichtblonde strepen, ga binnenkort een pony laten knippen, yeaah
Ben er best blij mee, wel een beetje standaard haha

Ik heb eindelijk weer een nieuwe bestelling bij H&M geplaatst. Er is zoveel, dat ik eigenlijk niet kan kiezen. >_> Maar goed, ben nog opzoek naar de perfecte zomerschoenen, dus heb direct maar twee paar besteld om uit te kiezen. ;-)

Dit is mijn bestelling:
Ik wacht al drie maanden op die ring, staat dat ie pas in mei wordt geleverd… Een ring! Kom op zeg…

haha. Ik was helemaal in mijn nopjes dat er een H&M topic was, dus daar was mijn eerste reactie. xd

zoals chris brown <3333333333333

In het ‘Hoe ziet jou perfecte jongen eruit?’ topic.