Post hier je allereerste reactie op girlscene!

Voor mij is het inmiddels 2 jaar geleden dat ik me hier aanmeldde.
Nu dacht ik net, wat zou mijn eerste reactie zijn geweest op het forum?
Het leek me wel leuk om dit van iedereen te zien. Ik verbaasde me in ieder geval (zacht gezegd) over mijn taalgebruik van 2 jaar geleden.
hier komt ie dus;

"[i]ik ben er eergisteren nog geweest :stuck_out_tongue: ik was er pas om 5 uur ofzow, maar toch nog echt wel de moeite waard! ik heb schoenen (soort van stoere enkellaarsjes/workersboots) een vest (lang, losgebreid, knitwear collectie in cream kleur) en een ketting (met zwaluw en glittertjes) gekocht, samen voor 33 euro!!! het zijn ook echt mooie schoenen, iedereen denkt dat het echt leer is XD voor 17 euro

PRIMARK RULEZZZZZ!!![/i]’’

juist…

Hebben jullie ook zo’n rare eerste reactie? Post hem hier!

Oja;
Om je eerste reactie te vinden, klik je simpelweg rechtsboven op “welkom (gebruikersnaam)”
vervolgens ben je op je profiel, en klik je op toon bijdragen. Dan ga je naar de eerste pagina (bij mij was dit pagina 80).

Ik vind dat er geen leeftijd staat op make-up. Sommige 13-jarigen zijn volwassener dan andere 15-jarigen… . En iedereen vind iets anders mooi. Ik draag alleen mascara en heel soms eyeliner maar dat betekent niet dat ik iedereen met meer op lelijk vind… . Ik vind dat iedereen kan doen wat diegene wil, zolang het maar niet overdreven is.

Eerste reactie.

Wow, ik zie hier echt ongelooflijk mooie creaties.
Ik heb 1 keer geprobeerd om een bloemetje op mijn nagels te tekenen, dat liep niet zo goed af.
Ach, ik mag al blij zijn als het me lukt om mijn nagel in 1 kleur te doen, zonder mijn hele vinger mee te kleuren.

OH NEE DIE WIL IK NIET OPZOEKE

DOE GEWOOON

« Gepost op: 08 november 2008, 14:51:03 »
Als je écht een fobie hebt voor spinnen heb je arachnofobie…

19 juni 2010:

'Okee. Hier komt mijn *ingewikkelde* verhaal: Ik ging met hem en nog een paar anderen naar een ander land op uitwisseling. 3 weken. En na een week riep IEDEREEN daar ’ oo hij vind je leuk, jullie passen zo goed bij elkaar’ enzo. Maar ik vond hem een beetje… saai ofzo, nogal een boer zeg maar. En toen, *in het vliegtuig terug* was hij opeens super lief tegen me, toen ik gelijk alweer heimwee had:$, en ik werd verliefd… Maar hij was wrs alweer over mij heen ofzo, ik weet cker dat hij wel verliefd op me was maar nu dus niet meer… En ik weet niet wat te doen:$ Paar keer reunie gehad met die mensen en hij trok weer erg naar mij, maar een week later zei hij op msn: ja ik heb verkering! Ik werd echt helemaal gek toen maar ja… ik zei maar gewoon ‘o leuk voor je’ enzo. Dat is nu wel weer uit maar probleem is dat ik nogsteeds op hem ben en hij heeft echt totaaaal geen aandacht meer voor me. Dus ik probeer hem te vergeten maar het lukt nog niet echt:$’

[size=1] :wink:

http://www.nuffic.nl

dit zijn echt super websites voor informatie !
allebei gratis, je kan zelfs op een afspraak gaan !
ikzelf wil naar de VS!
en niet omdat het een leuk landje is ditdat!
maar ik wou dit al toen ik 6 ofso was,
ik vindt het echt een mooi land, vooral de shoppingplaces <3
ik denk aan de uni of cali!
maar ik kijk nog, ik heb volgend jaar me eindexamens en dan heb ik havo afgerond, en naar de info. die ik gekregen heb mag je dan al meteen uni doen in de vs!
pluspunt (y)!

/

Idd. Ik heb er van de hema & di en die van de di zijn veel beter (:
Je betaalt wel het dubbele maargoed. Ik heb blauwe ogen en heb
felblauwe kleurlenzen :'D

----------------------------------

ondertussen heb ik daardoor een oogontsteking gehad en mag ik zelf geen gewone lenzen meer dragen -.-

Hahhaha dit is de mijne… Dat is nu mijn ex gelukkig!

Oh, jippie. Over mascara. :grinning_face_with_smiling_eyes: Die zag ik niet aankomen.

Je moet het niet te vaak doen omdat het je huid uitdroogt, maar tea-tree-oil (te koop bij de apotheek) is heel goed tegen je puistjes,als je het 2x 's avonds herhaalt zijn de puistjes weg! (bij mij dan)
-----------------------------------------------------------------------------------------

Valt me nog best mee :'D

Ja… Falende ik.

Juist.

Dit is echt heel erg, echt.

jammer dat ik steeds account switch, kan hem niet opzoeken :""C

Actriceeee<3
---------------------

Over wat ik wilde worden… Interesting. Nothing changed. :"D

‘’ Joh dat moet ze zelf weten, waait allemaal heus wel over.
Dat is toch niet zo’n probleem? ‘’

Ik weet niet eens meer waar het over ging