post hier je agenda krabbels

de titel zegt het al. plaats hier je agenda krabbels. (tekeningen, teksten)

hahah ik denk niet dat iemand hier die snapt… :stuck_out_tongue: allemaal melige dingen van vrienden/vriendinnen, waar lange verhalen achter zitten :wink:

dit

Mijn beste vriendin heeft in mijn agenda geschreven:
Voor mijn allergekste maar beste Downievriendin ooit.
Ja, zo noemen wij elkaar, haha.
Ze is m’nbest foreverr x

ik zeg altijd aan het begin van het jaar dat ik mijn agenda netjes hou, maar dat lukt me toch niet

hahaha ik ook, ik kan er gewoon niks tegen doen :stuck_out_tongue:

+1. (:

Ik had dus kruisjes op de voorkant van mn agenda getekend. Toen vroeg mijn zusje of ze even de kruisjes wat duidelijker mocht maken. Ja, dat mocht wel, zolang ze maar alleen de kruisjes wat duidelijker maakte en verder niet. Wat denk je: ze is helemaal los gegaan dus nu zitten er allemaal hartjes en sterretjes op de voorkant van mijn agenda (in 6-jarigen-tekenstijl uiteraard). Ik kon haar er nog net van weerhouden de letters op de voorkant in te gaan kleuren :stuck_out_tongue:

Ik heb geen agenda meer. Lost it :stuck_out_tongue:

ahaha ik heb ook zo’n klein zusje die dat maar al te graag doet

Haha, mijn agenda is inmiddels redelijk vol, hoewel de meeste dingen eigenlijk geen krabbels meer te noemen zijn.

Bij vrije dagen staat er heel groot VRIIIIIJJJ :slightly_smiling_face: Bij vakantie’s staat er op elke dag een letter van het woord vakantie. Dus maandag: V, Dinsdag: A, etc. Notities staat helemaal vol en er staan overigens ook nog z’n tienduizend losse tekeningen in.

In mijn agenda van dit jaar staan allemaal gesprekken die ik met vriendinnen heb geschreven, en allemaal domme tekeningen die we samen hebben gemaakt. Ik ga die agenda denk ik niet weggooien. :stuck_out_tongue:

ghehe, dat heb ik dus precies hetzelfde. En ik heb een keer in een nutteloze wiskundeles de dagen opgeschreven om af te tellen tot de vakantie, hoeveel échte schooldagen we nog hebben en hoeveel dagen het nog was tot mijn verjaardag.
ja. zo nutteloos is wiskunde bij mij. (’:

in mijn agenda heb ik altijd gesprekken met vriendinnen xd, en die gaan nergens over, maar het is wel leuk om te bewaren en dat dan later terug te lezen. ;p
maar ik heb er ook allemaal tekeningen, domme krabbels & plaatjes ingetekent / ingeplakt xd.