Post hier indie,alternative en dat soort nummers

Hallooo.
ik weet dat op gs hier wel wat van indie / alternative houden.
want er is ook een topic daarover.
dus, weten jullie nog leuke liedjes die ermee te maken hebben?

laat dit nou niet zo’n topic worden waar niemand reageert(oke op dit tijdstip lijkt me wel logisch maargoed xd

upofzo ? xD

UP!
dit topic zocht ik! in leuke nieuwe nummers vind ik bijna geen alternative/indie!

contra… Nieuwe album van Vampire weekend

Oké up! Dit topic gaan we levend houden want ik vind het een ontzettend goed idee =)

Zelf vind ik nu Alberta Cross ontzettend vet, ik weet alleen niet of dat ook echt onder indie valt. Ben niet zo van die muziekgenres. Het album heet Broken Side of Time, en Song Three Blues is echt mn favoriet =)

Ja die is echt super!

ATX is echt een supper goed nummer!

The Rascals zijn trouwens ook leuk, ik heb hun album "rascalize’ (geen idee wat ze verder uitgebracht hebben hoor) en die is zeker leuk!

Scouting for Girls is ook een fijn bandje =)

meer meer meer!

The Sheer vind ik trouwens ook leuk, vrolijke liedjes. Weet niet of dat in het genre valt wat jullie bedoelen trouwens.

Ja klopt, the girl that lost her mind is zo’n vrolijk liedje. Heb het net even opgezocht, wikipedia zegt dat het pop/rock is, maar dat is volgens mij elke band volgens wikipedia.

En the Kooks vind ik ook heeeel erg goed!

in iTunes staat dat The Sheer Britpop is =p The girl that lost her mind is inderdaad ontzettend vrolijk, net zoals it only gets better.

ik ben twee jaar geleden naar concert van The Kooks geweest, was echt ontzettend vet!

Hmm hou niet zo van the kooks (oke ik heb wel de albums -.-) en de rascals af en toe

een hele vette band is Late of the Pier

Ja klopt, die is ook leuk!
En ik ben echt super jaloers dat jij naar the Kooks bent geweest.
Zodra ze weer in Nederland komen ga ik er heen :'D

ik vind do you wanna van the kooks nog steeds helemaal geweldig <3
en Heads will roll van yeah yeah yeahs is ook echt een heerlijk nummer (valt wel onder indie)

Ik heb net even wat nummers van hun geluisterd, ik kende ze nog niet, maar ze hebben echt hele leuke nummers!

yeah yeah yeahs zijn inderdaad heel nice.
dirty pretty things ook en architecture in helsinki

the Virgins zijn ook best alternatief toch? die zijn ook vet, net als the arctic monkeys ( maar die kent iedereen wel :kissing: )

Ik ben heel slecht met muziekcategorieën, maar leuke, niet heel bekende indie vind ik The Orion Experience en Voxtrot.

ja dirty pretty things zijn heel vet, maar ik kan geen goede versie vinden van ‘you fucking love it’