positief? of negatief?

heee
ik ben best wel onzeker en ongeveer 4 maanden geleden dus voor het eerst gezoend, vreselijke eerste zoen ging heel slecht enzo…
maar nu afgelopen vrijdag weer gezoend,
12x met dezelfde jongen…
kwam voornamelijk van zijn kant haha niet dat ik niet wilde zoenen maar hij begon zeg maar telkens…
zou hij nu hebben gedacht;
1 haar moet ik echt is gaan leren zoenen= negatief
2 positief
+ik heb m hyves, maar nog niks van m gehoord
wat denken jullie?
xx

als hij jou 12 keer zoent dan zal dat niet zijn omdat hy vind dat hij jou moet zoenen

je hebt de tel bijgehouden? hahah :stuck_out_tongue:
Nou ik denk niet dat zijn levensdoel is om meisjes die niet kunnen zoenen te leren zoenen, dus positief.

Neem gewoon contact op, vraag hoe hij die avond vond, wat gaat hij dit weekend doen etc.

huh tel je nou echt hoevaak je hem zoent? :face_with_raised_eyebrow:

hahah nee ik heb de tel niet bijgehouden
maar ongeveer zoiets iig vaak,
en bedank!

Ik denk dat hij het positief bedoelt hoor ! dat hij het doet omdat hij je leuk vindt, en niet omdat hij denkt dat jij moet leren zoenen.

ik kan echt niet bijhouden hoevaak ik met me vriend heb gezoend hoor :grinning_face_with_smiling_eyes: lol

Ik denk dat ie het wel positief bedoelt :wink:

maar krabbel hem gwn een keertje op hyves…
en zeg gwn zoiets van, hee alles goed?
beetje standaard misschien maar bij mij werk het altijd…

Ik denk dat hij het positief bedoelde hoor, en anders leer je gratis zoenen met een leuk iemand :smirk:

echt hé…
maar mij lijkt het positief dat hij verder met je wilt? :x

ja idd:P
XD en ik denk idd niet dat dat zijn levensdoel is haha:P

Ik denk positief, hoor. Als hij je nou écht zo vreselijk vond zoenen, dan wilde hij hoogstwaarschijnlijk jou niet leren hoe je wel moet zoenen, maar gewoon NIET zoenen. En aangezien dit niet het geval is, denk ik dus positief.