Portretten in je BH

Een tijdje geleden was er hier zo’n topic over je eerste BH ervaring, je kon in het tijdschrift van Linda staan als je wou :3
Ik wou best meedoen, maar toen wist ik nog niet dat het dus nette en stijlvolle portretten in je BH worden (alleen je bovenlichaam+hoofd staan erop).
Ik heb er niet echt een probleem mee, maar begin nu wel een beetje te twijfelen.
Maar zou jij dat durven?
Waarom wel/niet?

Ik zou het wel durven, maar ik vind mezelf, en mijn lichaam helemaal niet zo mooi. :’)

Ik had het wel gedurfd, maar de grootte van mijn borsten zouden me zeker van dat soort dingen weerhouden.

Ik zou het niet willen.
In een bikini op het strand lopen vind ik prima.
Maar als ik vereeuwigd in een blad sta vind ik het een minder fijn idee

Was dat echt dan? x] Dacht dat het een fake topic was?

Ik had het denk ik wel gedurfd, maar ik zou het niet doen.
Het is geen fijn idee dat iedereen dat blad kan lezen en jou halfnaakt kan zien.

Dat dacht ik ook…

vind het een beetje raar dat je voor zo’n artikel in je bh moet staan… xd

Ik zou het ook niet willen in mijn bikini of wat dan ook omdat ik gewoon niet in een tijdschrift wil staan XD

Dat topic was fake xD

Ik zou het misschien wel doen.
Je loopt ook in je bikini buiten, met je bh is dat niet veel anders.

Ik dacht ook dat dat topic nep was…

Ik zou het niet willen, ik loop in de zomer ook wel gewoon in bikini, maar in een blad vind het toch anders, dan zien zoveel mensen het…

O nee, ik zou te veel schrik hebben voor bepaalde personen hun reactie!

ik zou het wel durven,
maar ik zou niet willen dat half nederland mij in een bh ziet xd

dat topic was volgensmij niet nep!
ze heeft ook een topic geplaatst in een ander forum, de moderator heeft het topic gesloten en een linkje erbij geplaatst naar haar website waar idd te zien is dat ze echt voor de linda werkt. (:
en ik zou het wel durven, ik ben trots op mn lichaam.
mensen zien me toch ook in bikini? waarom dan niet in bh…