Portret fotografen omg Rotterdam

Hoihoi!

We moeten voor school een project doen waarbij we ons moeten baseren op de waarden van portret fotografen. Om achter deze waarden te komen moeten we interviews afnemen (:

We zoeken nu dus mensen die wat hebben met portretfotografie. (Je hoeft natuurlijk niet alleen portretfotografie te doen, maar het moet wel een van de dingen zijn die je het liefst doet)
Zijn er hier toevallig mensen in Rotterdam (of Zeeland, wij wonen beide op schouwen-duiveland) die ons hiermee willen helpen?
Het interview zal niet heel lang duren en jullie zouden ons hier echt heel erg mee helpen!

Groetjes Manon en Nadine

hoii!
Ik zit in Rotterdam op school op het grafisch lyceum :slightly_smiling_face:
En ik doe vooral aan portret fotografie. En wil je best helpen met je project. Tenminste je mag me wel interviewen :stuck_out_tongue: haha/.
Dit is mijn pagina waar voorbeeld fotos op staan ^^ https://www.facebook.com/RachelKeijzerPhotography

Oh dat zou echt helemaal top zijn! We hadden je al gespot ja :grinning:
Wanneer zou je kunnen?

ehmmm op maandag en dinsdag ben ik kwart over 3 uit. En op vrijdag om 5 over 11!
Ik weet niet wanneer het voor jullie het beste uit komt?

Als het zou kunnen zou vrijdag top zijn?

ja vrijdag is goed ! :slightly_smiling_face:
Waar komt het het beste uit voor jullie? Op welke school zitten jullie eigenlijk?

Maakt voor ons in principe niet veel uit, zeg het maar!
Wij zitten op de Hogeschool, en dan de locatie op Wijnhaven 99 en 107 (of athans, dacht ik xD 99 weet ik zeker, en dan een gebouwtje overslaan en dan hebben we nog een gebouw haha… zitten we pas een maand dus ik weet die nummers nog niet haha, het is in ieder geval op blaak, heel dichtbij de WdKa)