Portomonnee

Halloo, ik wist even niet waar ik dit topic moest plaatsen maar ehm; ik had vorige week een portomonne gevonden… op Koniginnendag. Bij het centraalstation ergens bij een bushalte. Ik wou dat portomonnee brengen naar de balie ofzoiets voor het gevonden voorwerpen maar het was dicht. Dus ik dacht ik breng het maandag wel maar maandag gingen we dus op vakantie tot vrijdag… en vrijdag laat waren we dus terug. Vandaag wou ik het dus brengen maar heb het echt helemaal vergeten ik heb nu echt een schuldgevoel van dat ik het niet eerder heb gedaan die vrouw maakt zich denk ik echt een zorgen… En morgen kan ik het ook niet brengen. Anders maandag maar dan denk ik dat ze zeggen, waarom geef je het zo laat aan? Ik heb echt een schuldgevoel zeg :astonished:

Sorry voor het lange levensverhaal…

Gewoon brengen, is vast niet erg.
Zit er niets iets van een idkaart in, dan kan je de naam opzoeken in het telefoonboek en bellen. En soms zit er een telefoonnummer in.

Ik denk dat ze blij is dat ze hem überhaupt terug heeft, en dat je niet één of andere creep bent die het gewoon heeft gejat en gehouden. Ik zou als ik die vrouw was gewoon heel dankbaar zijn, hoor! Schuldig voelen lijkt me niet nodig.

jaa, er zit een bankpas in, id-kaart en wat kleingeld :astonished:!

Google op haar naam! En kijk op telefoongids.nl of ze erop staat. Dan kan je bellen om te zeggen dat je hem hebt. Dan hoeft ze ook geen aangifte te doen enzo.

Ik heb haar naam gegoogeld en op telefoongids gekeken. Maar er staat niks, ze heeft 4 namen geloof ik :S.

Breng hem naar de politie, die kunnen wel achterhalen wie ze precies is

Ik denk dat je heb hem beter naar de politie brengt. Misschien heeft ze zelf ook al naar de politie gebeld en weten ze al dat ze hem kwijt is?

Je zult hem toch echt moeten brengen, beter laat dan niet.

Mijn vader heeft laatst ook een portomonnee gevonden op de parkeerplaats, die heeft hij gewoon terug gebracht, als dank kregen we bonnen voor gall&gall. Gewoon terugbrengen, ze zullen je dankbaar zijn!

Hey!
Ik was laatst dus zo in Amsterdam met koninginnedag, en ben dus mijn portemonnee verloren of hij is gestolen. Maar het was op het CS en iets van 2u snachts want moest op de trein wachten. En hoe je het beschreef klopte ook nog! ik had een bankpas een rijbewijs (id) en kleingeld en waarschijnlijk ook nog een ov-chip met aardig wat treinkaartjes. Maar alleen weet ik niet of dat er nog in zit, want ik heb hem niet achter gelaten bij een bustation daar.
Maar is die portemonnee met een zebraprint en harig-achtig? want zo ja dan is de kans erg groot dat hij van mij is! Ik ben je dan echt heel erg dankbaar! haha

Wow, dat zou best grappig zijn eigenlijk :’)

Dat zou grapig zijn xD

yeahx3:
Geen foto’s plaatsen hier, om te vragen of die van Cleo20 is,
Laat Cleo20 heb beschrijven, dan weet je snel genoeg of het hem is…
(Anders is die straks niet van Cleo20, maar heeft zij hem wel)

oke als er een rijbewijs inzit ipv een echte id-kaart en de naam begint met S.Attia en mn bankpas is van de ING en uiteraard met dezelfde naam, dan hebben we een match. Kan niet anders.
En anders heb ik pech en zie ik het verder wel weer;)

Mn moeder had het laatst dat ze ging pinnen, en dat ze der pas pakte en toen wegliep. dus ik zat al in de auto en we reden ongeveer 5 min ROEPT ze ineens; ik heb het geld niet gepakt… dus wij terug, en mn moeder helemaal hysteries. was geen geld meer; dus wij naarf de politie bellen & plek beschrijven en alles… Gaat die vrouw mensen halen die voor haar dienst gehad hebben. &nd der was een man die der 150 euro had meegenomen die daar achter het pinapparaat woonde. mn moeder was zoo blij; want we hebben het niet zo breed… en ja dn is 150 euro veel! Ö dis wel een lang verhaal geworden srry, xd moest het even kwijt xd

Ohja, en toen hebben we MERCI chocolade in de brievenbus gedauwd (:

gedauwd?

O nee, ik heb het in Centraal Station van Utrecht gevonden en dat portomonnee leek net een etui helemaal zwart…
En sorry die vrouw heet Patty ofzoiets…