Portfolio maken voor nieuwe opleiding.

Ik heb eind deze zomervakantie mijn intake voor 2 opleidingen en voor allebei moet ik een portfolio maken.
Nu heb ik zoiets nog nooit eerder gedaan dus weet niet precies wat het inhoud.

Als eerste moet ik voor de opleiding interieuradviseur een portfolio maken over wie ik ben, hobby’s en wat ik van de opleiding verwacht. Dat is nog wel duidelijk maaar.

En voor de opleiding media management moet ik mijn portfolio of talentenmap mee nemen. Maar wat moet er in zo’n portfolio. dat staat er niet bij…

Iemand die zoiets eerder heeft gedaan en mij kan helpen? :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

up

Dingen die je hebt gemaakt die kunnen laten zien waarom jij bij de opleiding past. Zoals tekeningen ofzo.

ik moest voor Media Vormgever ook een portfolio maken, ik heb gewoon ALLES wat ik ooit gemaakt heb, meegenomen. tekeningen in een map gedaan, gesorteerd op stijl dus: typografie, maori, manga e.d. daarna met mijn telefoon me fotografie laten zien, dit mag gewoon. je hoeft niet alle foto’s uit te printen, ookal komt dat wel professioneler over! Verder heb ik schilderijen, beelden en werkstukken meegenomen en ben met vlag en wimpel aangenomen!