Portemonnee gevonden !

Hallo dames,

Ik liep net met mijn moeder buiten en toen zag mijn moeder een portemonnee liggen. We zijn meteen naar het politiebureau gegaan maar die was gesloten. Er zit een ID en allemaal pasjes in van de persoon die zijn portemonnee kwijt is. Maar geen telefoonnummer.

Dus ik vroeg me af of iemand toevallig in Utrecht studeert en een Griekse jongen kent, ik vind het een beetje raar om z,n naam hier neer te zetten.

Of heeft iemand misschien een idee hoe ik z,n telefoonnummer kan achterhalen ?

Trouwens hij heeft geen facebook alleen linked in

Misschien zijn achternaam intikken en de stad op www.telefoongids.nl en dan de nummers bellen die eruit komen? En dan uitleggen wat er is gebeurd en dan als er een bankpas in zit, vragen welk rekeningnummer die persoon heeft ter controle?

^ Er komt niks uit, het is een student uit het buitenland dus hij heeft denk ik ook geen huistelefoon.

Nee geen adres :frowning_face: wel heel veel treinkaartjes allemaal naar utrecht

Anders morgen maar op het politiebureau afgeven!?

Ja ik denk dat ik dat ook maar ga doen.

Is het raar als ik zijn naam in dit topic zet ?

Ioannis hij studeert in Utrecht als full time student Mathematical Sciences.

Goed nieuws ; hij heeft net gebeld alleen hij spreekt dus alleen engels en mijn ouders kunnen geen engels en mijn engels is heel slecht dus ik heb hem maar ene mail gestuurd. Blijkbaar was hij dus heel actief op Liked in

Naar politiebureau