Port Blue

Hallo (:

Kent iemand Port Blue?
Het is een project van Adam Young (zanger van Owl City) geweest.
Er wordt niet in gezongen, maar het is echt heel rustgevend en mooi.
Hier een voorbeeld:

http://www.youtube.com/watch?v=Jozz7RmLpq0

x

Ja ik ken het :slightly_smiling_face: Idd heel mooi meestal! Maar ik luister het niet zo vaak. Wel als ik moe ben ofzo of in bed lig dan luister ik het wel eens. Heel rustgevend dan :stuck_out_tongue:

Mijn naam (silverblueberry) is ook van port blue haha, dat ‘lied’ vind ik vrolijk =)
http://www.youtube.com/watch?v=EoF-qqHeH48

Jaaa die had ik gister ontdekt c:

Volgens mij maakt adam young nog steeds zulke muziek. Heb het wel eens op zijn twitter gelezen dat hij bezig was met een nieuw port blue lied ofzo. Dus misschien komt er binnenkort nog een album :3 Maarja misschien duurt dat ook nog wel heel lang…

Jaa, ken je Sky Sailing ook? Jammer dat daar maar 1 album van is. :c

Ja die ken ik ook :grinning: Dat album is ook heel leuk! Als ik niet kan slapen luister ik wel eens sailboats haha. Weet jij nog meer projecten van adam young? Ik ken alleen die 2 eigenlijk maar misschien weet jij er nog meer :stuck_out_tongue: Of hij heeft er maar 2 dat kan ook.

<3333333333333333333333333333333
IK HAD NIET VERWACHT DAT IEMAND HIER PORT BLUE ZOU KENNEN LAAT STAAN EEN TOPIC ZOU MAKEN.
NU BEN IK BLIJ.

Windsor Airlift (bestaat nog steeds, maar zonder Adam), Swimming With Dolphins (zelfde), Insect Airport, Seagull Orchestra, Dolphin Park, The Grizzly, Aquarium, Novel, Keehar, en verder kom ik niet uit m’n hoofd maar ze staan allemaal op wikipedia! http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Young.

I LOVE ADAM :grinning:
Hij is al 4 jaar mijn held <3

SAME!!!

En al bijna 2,5 jaar de mijne :grinning:

Haha adam young fans VERZAMELEEN :stuck_out_tongue:
Dankjewel voor die projecten! Heb ik nog meer om te luisteren :3

De meeste hebben hooguit 4 liedjes en heel veel zijn niet bepaald projecten waar je even leuk naar gaat luisteren ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye: Veel zijn vooral grappig bedoeld. Alles wat ik heb opgenoemd is in ieder geval de moeite waard (vind ik zelf dan), alleen The Grizzly is meer grappig bedoeld, maar dat is dan ook meteen de grappigste, dus daar moet je wel naar luisteren ^^

I LOVE COCA COLA, LALALALA, I LOVE SODA POP, GIMME SOME YUMMY SODA POP :slight_smile:

En volgende concert gaan we hem hoe dan ook ontmoeten :grinning:
Dat moet gewoon :grinning:

Door hem ben ik gaan zingen ^^ en dat is zeg maar hetgene wat ik wil gaan doen in de toekomst :slightly_smiling_face:
Zijn nummers vrolijken me gewoon altijd op (behalve lonely lullaby. You know…)
Maar er zijn gewoon geen woorden om te beschrijven hoe positief hij mijn leven heeft beinvoeld
Ik klink echt als een über fangirl :’)

Jaaaaaa volgende keer gaan we echt uren van tevoren al rondhangen bij de venue en we gáán hem gewoon ontmoeten :grinning: en hij heeft mijn leven ook echt heel positief beïnvloed en het boeit me niet dat ik als een crazy fangirl klink want ik weet door twitter en tumblr dat ik nog bést meeval :’)

Ik dacht ‘goh, ik ga eens luisteren’.
ik vind het echt heel mooi!

Dat doen we echt hè ^^
ik baalde al dat in Tilburg toen zo iemand hem van te voren ontmoet had… Ik was echt zo van ‘nooooooo!!’ ik had daar ook wel de hele dag willen zitten als ik hem dan kon ontmoetrn

WAT wie had hem van tevoren ontmoet? o.o Bedoel je die van dat Hoot Owl boek? Of wacht, van de Tilburg livestream?