Hallo,
Ik ben enorm bang van porseleinen poppen. Hoe kom ik hier vanaf?
Kusje
Hallo,
Ik ben enorm bang van porseleinen poppen. Hoe kom ik hier vanaf?
Kusje
Je kunt jezelf met je angst confronteren door net zo lang naar porseleinen poppen te kijken todat het beter gaat (met hulp van anderen).
Elke dag iets langer kijken of aanraken of weet ik wat je precies eng vindt.
Als het je niet lukt er zelf vanaf te komen kan je misschien in therapie gaan bij een psycholoog. Je hebt speciale psychologen voor fobieën, ook voor poppenfobie.
Succes!
Weet je wat lullig is? Ik heb heel veel porseleinen poppen van mijn oma geërfd, maar ben dus echt bang voor die dingen. Dus nu staan ze bij mijn andere oma ö
Ja ik dus ook. Ik had er vroeger eentje, die heb ik stukgegooid omdat ie zo eng keek.
Oh god, ik vind die dingen ook doodeng.
Ik snap wel dat je ze creepy vind idd
Ik wilde hier bijna een gifje plaatsen, maar ik heb mijn innerbitch tegengehouden.
Zelf vind ik ze door pretty little liars te hebben gekeken best eng haha
Maar ik heb geen tips dus sorry geen tips alleen begrip :’)
Mijn oma heeft er ook eentje,die zit in een stoeltje.Ik vind ze ook niet heel erg mooi ofzo haha.Maar ik denk dat je zulke poppen gewoon het beste kunt vermijden ?
aangezien ze niet op ieder hoekje van de straat staan zijn ze over het algemeen super makkelijk te vermijden,ik heb 3 grote en 1 kleintje die ik van mijn eerste zakgeld had gekocht toen ik een jaar of 7/8 was
en heb nog veel meer poppen die niet van porselein zijn,
omdat ik die angst natuurlijk niet ken maar ik snap die poppenangst totaal niet
ze kunnen onmogelijk tot leven komen(aangezien ik denk dat je hier bang voor bent noem ik dit maar als voorbeeld)de kans is groter dat jij wakker word met vleugels
mijn 10+ poppen collectie staat al mijn hele leven 2 meter bij mijn bed vandaan en nog nooit zijn ze bewogen mij lijkt dat juist gaaf haha
en ik denk dat porseleinen poppen als ze konden leven echt als kleine prinsesjes van honderden jaren geleden zouden gedragen maar ja dat ben ik weer he,
Kan je daar ook weer bang voor zijn dan? :’)
However, je ermee confronteren of die dingen vermijden lijkt me dan.
Ik vind ze ook eng :’’)
Van die kerstman poppen zijn ook echt eng
http://www.dagaanbiedingsms.nl/media/products/topshopinnnl/grote-kerstman-pop-van-40-cm.jpg
Ik vind poppen sws eng, ik was er vroeger van overtuigd dat ze snachts gingen leven. Mijn knuffels vond ik juist leuk, maar poppen… neh
Ieuw ja. Porseleine poppen zijn indd eng. Ik zou helaas niet weten hoe ik je hierbij kan helpen