Populair/Onpopulair vrienden

Hey,

Zouden jullie liever Populaire vrienden willen hebben, die je misschien helemal niet mogen en naar een paar maandjes wel weer gezien hebben:(
MAAR dat jij wel bij hun in het groepje hebt gezeten en hun hebt gekend!!:?

Of onpopulaire vrienden, die jou mogen zo als jij bent en die je voor bijna altijd hebt en altijd op aankuntā€¦:grinning:

Populair/Onpopulair?

------------ *

( Veel berichten dat populaire mensen ook aardig kunnen zijnā€¦, jullie hebben daar in tegen gelijk en heel veel populaire hoeven ook geen bitches tezijn gewoon dat heel veel mensen hun mogenā€¦ , In deze stelling bedoel iik de arrogante jeweet wel van die High School films :wink: )

Onpopulair; ik word altijd vriendinnen met de beetje ā€˜stilletjesā€™ in de klas=) Ik hou niet van die populaire mensen, voelen zich beter als jou! Bah!

Ik wil gewoon leuke vrienden, waarmee ik lol kan hebben en alles kan vertellen. Maakt niet uit of ze populair zijn.

Nou, dan zal ik ZEKERWETEN gaan voor het laatste! want de ā€œpopulaireā€ vrienden die jij beschrijft respecteren je niet als ze je na een paar maandjes laten vallenn en daar word je uiteindelijk ook niet gelukkig van :slightly_smiling_face:

Onpopulair voor mij! de meeste vrienden van mij zijn niet bepaald populair, maar ik hou egt veel van ze en zij van mij. we hebben egt super veel lol enz. en dat is voor mij t belangrijkst!! :grinning: ik heb weleens populaire vrienden gehad, maar na een tijdje zien ze je tog niet meer zitten en dan gaan ze juist iedereen tegen jou opstoken [bij mij gebeurde dat snelā€¦] dan ben ik tog liever niet populair!

In mijn klas hebben we gelukkig geen populair en onpopulair groepje. Er zijn maar 8 meiden en iedereen gaat met elkaar om =).

Ik denk wel dat de meesten voor de onpopulaire vrienden gaan. Je hebt toch liever vrienden die jou graag hebben hoe je bent, en die je niet gewoon zullen laten vallen. want dat noem ik dan eigenlijk geen vrienden. Maar ik kom eigenlijk met allebei overeen. Ik kom overeen met de populairen van mijn jaar, maar mijn vrienden zijn over het algemeen onpopulair. wat een uitleg.

Onpopulaire vrienden.

Keuze is snel gemaakt.
Ik neem aan dat niemand behandelt wil worden als oud vuil.

Ik wil gewoon goede vriendinnen hebben, of ze nou populair zijn of nietā€¦
en als ik iemand niet mag, vind ik hem of haar ook niet populair.

Ik was op de middelbare school zelf ā€˜populairā€™. Niet omdat ik dat wilde, maar omdat dat van mij werd gemaakt. Op de basisschool werd ik gepest, en toen ik van school veranderde wilde ik dat niet meer. Dus had ik nooit de drang mee te doen aan rages en populairiteist stunten en blijkbaar vonden mensen dat cool. Maar ik vond mijn vrienden totaal niet onbelangrijk en ik gebruikte ze niet. Dus de veronderstelling dat populaire mensen egotrippers zijn is niet helemaal waar.

True: mensen die populair zijn hebben eerder attitudes, maar lang niet altijd.

Mij maakt het niet uit, ik denk dat ā€˜populaireā€™ gezelliger zijn, maar ā€˜onpopulairā€™ juist aardiger.

gwn de vriendinnen en vrienden die ik nu heb!
maar wij zijn zelf wel wat populair als je het zo moet zeggen klinkt stom:p

Trouwens, wanneer is iemand populair?
Want als ik iemand bijvoorbeeld niet aardig en leuk vindā€¦ vind ik hem/haar ook niet populairā€¦

de 2e maar wat is nou populair er zijn ook mensen waar van je denkt die zijn populair maar dat zijn ze eigenlijk niet want als je dan zou vragen aan mensen ja vind je hun aardig dan zeggen ze nee ze zijn dan vaak gewoon bang voor die populaire tja wie is er dan populair. ik denk dat mensen die echt populair zijn gewoon diegene zijn die het meest worden gemogen, die veel mensen kennen en helemaal niet zo doen tegen hun vrienden.

ik begrijp wel wat je bedoelt en ik heb soms ook het idee dat ze populair zijn maar als je er over nadenkt is het dan wel echt zoā€¦

ja maie dat bedoel ik ook

zeker onpopulair dan, zoals je die populaire vrienden beschrijft vind ik ze niet eens vrienden
en het is onzin dat populaire mensen gezelliger zouden zijn, ze vinden hooguit andere dingen ā€˜gezelligā€™ dan onpopulaire mensen

Onpopulair! :wink:

onpopulair natuurlijk!

onpopulair, hoe moeilijk is de keuze

noujaah ik denk van allebijā€¦ of beter gezegt, als je omgaat met gewoon je vriendinnen, die misschien wel beetje ā€œpopulaire typjesā€ zijn zoals er hier over wordt gesproken en met mensen die meer naar de nerd kant neigen vinden waarschijnlijk meer mensen je aardig en word je ā€œpopulairderā€ , om zo maar even kort door de bocht te zeggen.

Je kan ook zeeeeker wel populair zijn zonder een enorme kwal te zijn. Ik zelf ken wel veel mensen en probeer wel aardig te zijn tegen iedereen ( lukt helaas niet altijd zo en daar baal ik wel heel erg van). Maar populaire vrienden laten je echt niet zomaar vallen hoor:S dat slaat nergens op, is echt een verzinsel. En dat sommige de populaire typjes niet mogen is heeel misschen ook wel een beeeeetje jaloerzie!

kusjes, Nelline (www.vistalamoda.nl.tt)