popstars!

ik zeg niet dat iedereen het volgt of kijkt,
maar iedereen kent het denk ik wel, een bekende talentenjacht in nederland,
POPSTARS
wie moeten er in de finale komen?
of is je kandidaat al afgevallen voor wie je was? zoja, wie?

Weeeesley <3
De rest mag er allemaal uit.

ik weet die namen echt niet uit mijn hoofd hoor…
maar er zitten goede mensen tussen!

Ik ken al die namen niet uit mijn hoofd en ik heb laatst een aflevering gemist… :’)
Maar ik vond dat Nederlandstalige nummer van Robin Zijlstra (die eerst mysterie-popstar was) erg mooi gezongen door hem.

Dewi en Bart en nog iemand waar ik de naam niet van heb onthouden.

Ik was voor Emmily, omdat ik haar wel ken :stuck_out_tongue:
Maar nu ben ik voor niemand.
Ik vond wel dat Charlotte er uit moest ipv Mandy (ofzo ?).
Lijkt een beetje op vriendjespolitiek omdat die Charlotte de dochter is van Ten Brink, dat ze hogere punten krijgt. Want ik hoorde haar soms echt goed vals zingen!

wesley !!! ik ben echt fan van hem :stuck_out_tongue:

Ik vond het ook erg jammer dat Mandy eruit moest, terwijl Charlotte idd veel valser zong en telkens hetzelfde. Mandy experimenteerde tenminste een beetje met de liedjes, en Charlotte deed telkens ongeveer hetzelfde.

@ LAxANOUK en JustxDreaming

Mandy was inderdaad heel goed vond ik, zij kon echt alles zingen en Charlotte kan niet hoog zingen enzo maar ik vind Charlotte zelf ook heel goed hoor
en LAxANOUK, wat leuk dat je Emmily kent ik vond haar echt schattig, ik had haar veel ouder geschat, als ze hadden gezegt dat ze 18 of 19 was had ik dat ook geloofd maar ze is pas 15!
Im ben zelf voor Wesley, hij is echt goed vind ik

Ik ken d’r niet heel goed hoor (:, maar ik zie d’r wel eens, want ze woont in dezelfde gemeente als mij, maar dan in een dorp ernaast. (:
En dat broertje ken ik wel heel goed.
Ja klopt, ze lijkt veel ouder, maar komt waarschijnlijk ook wel door de make up enzo, anders draagt ze alleen mascara :stuck_out_tongue:.

Maar Emmily was nog veel te onervaren, al die andere hun stem zijn veel meer getraint enzo (:.

Dewi en Wesley zijn mijn toppers! :grinning: