Hee, ik heb een paar vraagjes over popcorntime.
Ik heb het een tijdje gehad, maar had allemaal virussen en het toen verwijderd. Nu wil ik het graag weer downloaden, maar er staat vaak bij dat je via VPN services moet kijken, omdat dat veiliger is. Je kunt dan niet getraceerd worden, omdat het illegaal is. Hebben jullie dat ook of kijken jullie altijd al zonder VPN verbinding. En hebben jullie problemen of virussen met popcorntime?
Ja voor die VPN moet je geloof ik best veel betalen. Maar ik kijk popcorn time zonder VPN. En heb gister na een jaar m’n pc gescand en had maar 2 virussen. Dus ik heb eigenlijk geen negatieve ervaringen met popcorntime, alleen dat hij het soms niet doet of langzaam is
Ik kijk zonder vpn, al een jaar ofzo. Ik heb nog nooit last gehad van een virus of dat ik een bericht kreeg ofzoiets. Ik heb het op mijn mobiel, ik heb wel een virusscanner erop misschien dat je zoiets kunt downloaden.
Als je popcorntime wilt downloaden voor de series, dan raad ik deze site aan: watchseries.io die site is veel fijner en loopt nooit vast
Ik durf het gewoon niet te downloaden, puur omdat ik dan bang ben dat ik gepakt word doordat het illegaal is. Maar ik zou het wel graag willen!
Ja maar dan moeten ze zoveel andere ook oppakken, dan zit zowat half nederland vast
Ja, dat is ook wel weer zo. Ik weet ook niet waarom ik me daar zo druk om maak hahaha. Dus jij zegt dat ik het gewoon kan doen?
Er zijn veel verschillende popcorntimes en er zitten op veel inderdaad virussen. Volgens mij is popcorntime.io de beste! Ik gebruik die zelf ook en heb geen virussen of andere problemen.
Ja, ik zou het gewoon doen. Las een keer dat paar duizend Denen een boete hadden gekregen voor het gebruik van popcorn time, maar dat dat in nederland niet mogelijk is ofzo. En naja dan maar een boete, is alsnog goedkoper dan netflix en dvd’s kopen
Dankjewel allemaal!
Lees ook even het algemene topic door: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/popcorntime-328199.msg277177650.html#msg277177650
Lees hier ook nog even je antwoorden en uiteraard mag je eventueel ook nog je vraag stellen in dat topic. Doe ik hier een slotje op