Popcorn voor m'n kat

Hoi allemaal ik heb een kat die heel erg houd van popcorn maar vaak geef ik maar een klein stukje naturel popcorn omdat ik toch niet weet of het goed is. Nou had ik ooit voor mijn konijn speciale kolven waarme je popcorn voor knaagdieren kon maken maar kan een kat dat ook eten? Dit is de link: http://shop.degrootdiervoeders.nl/1-1-1-1-11368-1-0/

Mijn kat houd erg veel van: pannenkoeken, koekjes met veel ei er in, chips (vooral die met kaassmaak), sommige planten hier in huis (grassoorten) en plastic (ja, ze eet het echt op). Toch voer ik haar die dingen niet. Er zijn genoeg speciale kattensnoepjes die je een kat op z’n tijd kan geven. Ze kunnen echt leven zonder die popcorn.

Nou, katten zijn vleeseters. Mais/popcorn lijkt mij niet goed voor je kat. Mijn laatste kat lustte ook zo’n beetje alles maar eigenlijk hebben ze al die extraatjes niet nodig. Haal een zakje kattensnoepjes voor hem of haar of geef een stukje (rauw) rundvlees in stukjes, of een stukje gekookte koolvis. Dat soort dingen vinden ze ook heerlijk en daar kun je je kat verantwoord mee verwennen.

Ik zag laatst wel popcorn voor honden bij de Jumper. Maar echte popcorn zou ik idd niet voeren. Alhoewel mijn kat ook van alles eet :cold_sweat: Nee idd zoals hierboven ook: koop lekker snoepjes die echt voor de kat zijn. Er zijn zoveel smaakjes, want die van mij is gek op snoepjes met kip en kaas.

Mais zit ook in veel brokjes van katten. Dat maakt de brokjes vaak lekkerder dus ik vind het eigenlijk niet zo raar dat je kat dat lust. Ik denk zelf dat die kolven voor knaagdieren dus ook wel voor je kat kunnen, al moet je niet denken dat je hem nu een bakje popcorn oid moet geven. Misschien kun je met je dierenarts overleggen?

moet je wel even vragen of je kat zoet of zout wil, is wel zo netjes

Niet geven, veelste zout en het is zeer slecht voor de nieren van je kat.

laughing7.

Mijn kat eet het liefst lasagne :’)

Maar ik zou inderdaad gewoon snoepjes kopen voor je kat.

Hoewel mijn kat vooral van kroepoek houdt. En van mijn tekeningen :’)

Haha ja die van mij probeerde ook altijd mijn kroepoek te pikken, want ik eet meestal de variant die van garnalen is gemaakt.

Garfield?

Ontopic, ik weet niet of popcorn wel heel verstandig is voor je kat, ik zou eerder snoepjes geven zoals hierboven al aangegeven staat.