Pop voor raam

Okée, het klinkt heel raar en dat vind ik zelf ook.

Ik ben alleen thuis en ging even beneden bij de hond kijken. Ik vond het al eng beneden en toen (dacht ik) zag ik ineens buiten voor het raam een blanke met blonde haren porseleinen pop die me aanstaarde. Heb niet goed gekeken, maar ben keihard naar boven gerend.

En nu ben ik doodbang.

Idd, nog een keer kijken met licht aan? Of misschien vanaf boven uit een raam ofzo? Of bel iemand en ga terwijl je belt kijken?

Niet dat ik het zelf wel zou durven, mja :’)

Ik durf niet. :frowning_face:

Ah, het klinkt echt waanzin als ik het zelf zo lees, maar ik ben echt doodsbang…

Ik lees veel te veel enge boeken en films…

Eeeww eng :stuck_out_tongue:
Kijk anders nog een keer, misschien zag je het verkeerd. Is het niet iemand die een grap met je uithaalt?

Iig het licht aandoen. En dan misschien met een knuppel ofzo naar beneden lopen als je echt heel bang bent.(’: Ik zou het zelf ook doodeng vinden denk ik,haha.(’:

GADVER, en die iemand gaat zomaar mijn tuin in. IEWL.

Bel je ouders/vriendin etc., terwijl je naar beneden gaat en het licht aan doet om te kijken.

Ieh eng!

Ben je nu boven terwijl je computerd?
straks staat dat ding er nog of zo.
Sorry ben bijgelovig.
pak iets waarmee je je kan verweren, doe alle lichten aan en roep je hond

Ja serieus roep sowieso je hond.
Ik snap dat je het eng vindt, maar straks haalt iemand een zieke grap met je uit!
Doe sowieso overal het licht aan.

Was ik sorry.
Maar kijk gewoon nog een keer, die pop kan niks doen toch?

Weet je zeker dat het een pop was en geen rare weerspiegeling (zoals ik ook weleens van mijn eigen hoofd schrik :’])?

Ohja Kippenvel, ik heb dagen niet geslapen na die aflevering :confused:

Omg, eng!
mijn ouders hebben ook zo’n stom pop in hun kamer. Nu durft ik daar niet eens te komen :grin:

En owjha, pak gewoon ne knuppel ofzo , naast mijn bed ligt er altijd een knuppel en een zaklamp xD

Iell, ik ben ook alleen thuis, ik ga echt beneden slapen met mn honden whaha, of ik neem de een mee naar boven :slightly_smiling_face:
Jaa das n goed idee :slightly_smiling_face:

Er zijn de laatste tijd te veel creepy topics :’)

Ja, neem de hond mee naar boven.
Kan hij jou beschermen enzo :grin:

Echt he :’)